• Mysan063

Var passar en Playboytatuering in?

Hjälper lillasyrran som ska tatuera sig nu, hon ska tatuera in en liten svart Playboykanin, men är osäker på var.
    Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?

• Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?
  • Viewsonic
    Sweetheart86 skrev 2009-07-15 15:50:22 följande:
    Playboy? Är inte det ganska ute efter att alla typ haft det? isåfall skulle jag sälv välja vid "troskanten" på magen.. typ där blindtarmen sitter
    Ja, det är nog en trendgrej. Kaninen är ju rätt söt (även om jag tycker att det är tacky med tanke på vad den står för) - men om man vill ha den, köp en väska eller en t-shirt.
  • virre85

min syster har en playboy kanin nere vid magen, precis vid byxlinningen om man har låg midjade byxor.. haha förstod ni??

• Mysan063
    virre85 skrev 2009-07-15 15:52:06 följande:
    min syster har en playboy kanin nere vid magen, precis vid byxlinningen om man har låg midjade byxor.. haha förstod ni??
    Jag vet precis var du menar..
  • virre85
    Mysan063 skrev 2009-07-15 15:52:39 följande:
    Jag vet precis var du menar..
    Haha det e bra..
  • Drakfisk
    Viewsonic skrev 2009-07-15 15:51:39 följande:
    Ja, det är nog en trendgrej. Kaninen är ju rätt söt (även om jag tycker att det är tacky med tanke på vad den står för) - men om man vill ha den, köp en väska eller en t-shirt.
    Tycker man kaninen är söt kan man ju fundera på ett annat, liknande motiv, t.ex. påskharen
  • Viewsonic
    Drakfisk skrev 2009-07-15 15:54:13 följande:
    Tycker man kaninen är söt kan man ju fundera på ett annat, liknande motiv, t.ex. påskharen
    LOL
  • regnbågspappan
    Mysan063 skrev 2009-07-14 06:19:33 följande:
    Hjälper lillasyrran som ska tatuera sig nu, hon ska tatuera in en liten svart Playboykanin, men är osäker på var.Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?
    i pannan kanske? eller det kanske inte behövs hon kanske är blond
  • Mysan063

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...

Hon är INTE blond. Om det hade varit så, så vad är det för fel på blondiner??

Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?