Var passar en Playboytatuering in?
Hjälper lillasyrran som ska tatuera sig nu, hon ska tatuera in en liten svart Playboykanin, men är osäker på var.
Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?
Hjälper lillasyrran som ska tatuera sig nu, hon ska tatuera in en liten svart Playboykanin, men är osäker på var.
Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?
images.google.se/images&rlz=1T4ADFA_svSE336&um=1&sa=1&q=cartoon+bunny&aq=f&oq=
Här finns exempel på tecknade kaniner hon kan tatuera in, UTAN att göra reklam för PORR.
Eller här:
images.google.se/images&rlz=1T4ADFA_svSE336&um=1&sa=1&q=miffy&btnG=S%C3%B6k+bilder&aq=f&oq=
Eller här:
images.google.se/imgres&imgrefurl=anybody.squarespace.com/display/ShowJournal%3FmoduleId%3D459945%26categoryId%3D130735&usg=__jrsYwnX3qyNABaWnaaUurkREro4=&h=235&w=200&sz=9&hl=sv&start=1&um=1&tbnid=_GaVXmb77TXj9M:&tbnh=109&tbnw=93&prev=/images%3Fq%3Danti%2Bplayboy%2Bbunny%26hl%3Dsv%26rlz%3D1T4ADFA_svSE336%26um%3D1
Jag måste nog tyvärr också säga "ingenstans" (alternativt på en white-tash, eller nån som verkligen deligerat sitt liv åt utvikning). Det finns så många andra motiv som är fina/roliga/söta/vackra/tuffa som man kan tatuera. Man måste tänka att man ska ha den där kaninen när man är 50 år. (blablabla, nu blev det en massa mamma-snack, men jag menar det verkligen, en Playboy kanin kan man ju bara tycka är fin i några månader, och för att inte tala om alla andras fördommar, som man viserligen inte ska bry sig om, men som man å andra sidan aldrig kommer ifrån)
Hoppas det blir fint och att din syster blir nöjd i slutändan, det är det som är det viktigaste, oavsett motivet eller placeringen!
Förhoppningsvis inser TS att det inte är en sån bra idé att tatuera in bunnyn... och rekommenderar syrran att ta ett annat motiv...
Berätta om du kommit på bättre tankar.
Hon ska ha den på ett ställe där den syns allra minst för hon kommer förmodligen ångra den gruvligt om bara några år.
Kanske under troskanten eller nåt sånt.
Förstår mig inte på folk här inne.
Tatueringar är väl ändå en väldigt personlig sak och var och en ska väl skita i vad andra människor har för tatueringar. Finns nog inte ett enda motiv som alla tycker är snyggt och trendigt. Att söka en tatuering som är trendig är nog det dummaste man gör, för det vet vi väl alla att inget är trendigt för alltid, allt går ju ur tiden förr eller senare.
Sen att ni är så snabba på att dömma ut folk för att deras smak inte passar eran egen är ju löjligt. Det finns en ordspråk som säger "att tala är silver, men tiga är guld" Ibland passar det sig faktiskt bättre att inte säga något alls. Ni har väl ingen personlig vinning i att få denna tjej att ändra sig.
Jag tror personligen på att man ska göra det man själv känner för. Ångrar man sig får man tatuera över den eller lära sig leva med det. Jag ser det som så att varje tatuering man gör representerar en del av sitt liv, man förändras ju under tiden man lever och tatueringar är lite som berättelser om vem man är/har varit.
Personligen tycker jag att PB-bunny är en söt symbol, skulle dock sinte göra den själv. Tycker dock att den skulle passa bakom örat, på insidan handleden, vristen eller i nacken (OBS!! Detta om den inte är för stor) Tycker själv att En PB-bunny ska vara rätt liten för att vara söt, men som sagt, det är min åsikt.
Hoppas din syster hittar ett ställe hon trivs med och att hon får den gjord.
Var den passar in? Som gnuggis på en fjortis - det blir så himla dyrt att ta bort den när fjortisen i fråga har vuxit upp.
En äkta, alltså!