• Mysan063

Var passar en Playboytatuering in?

Hjälper lillasyrran som ska tatuera sig nu, hon ska tatuera in en liten svart Playboykanin, men är osäker på var.
    Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?

• Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?
  • Emeli

Om man vill framställa sig själv som en slampa är den ok, annars inte. Underskatta inte symbolvärdet och vad den står för.

• Mysan063

Så det är bara slampor och fjortisar alltså som har Playboy..

• Drakfisk
    Mysan063 skrev 2009-07-15 18:14:38 följande:
    Kort sagt: ja.
  • Airlee

Om jag hade varit modell och lyckats komma med i Playboy efter mycket kämpande så hade jag kunnat tänka mig en sån tatuering eftersom det var en uppfylld livsambition. Då skulle den nog kännas meningsfull.

• Thaleya
    Eller de som saknar hjärnceller eller kunskap om symbolen.
  • Polly S

kan du inte svara på vad det är hon gillar med playboy?
    som du skrev tidigare tyckte hon bara det var en gullig kanin, varför inte skaffa en unik bild då?

• Mysan063

Då är jag oxå en slampa isf!!! För jag har Playboysmycken och diverse Playboyprylar hemma.. Och jag är äldre än syster som är 25..

• Olw

Övertala henna att inte tatuera in den

• Airlee
    Mysan063 skrev 2009-07-15 18:27:28 följande:
    Då är jag oxå en slampa isf!!! För jag har Playboysmycken och diverse Playboyprylar hemma.. Och jag är äldre än syster som är 25..
    Jag tycker inte att man är en slampa för att man har playboyprylar (det ordet kan ju gå och lägga sig, btw) men loggan sänder som många andra symboler ut ett budskap som jag har svårt att tro att man inte är medveten om.
  • Drakfisk
    Mysan063 skrev 2009-07-15 18:27:28 följande:
    Men vad är det med Playboy som tilltalar er så till den milda grad att din syster överväger att (för evigt) ha den symbolen på kroppen?
Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?