• Mysan063

Var passar en Playboytatuering in?

Hjälper lillasyrran som ska tatuera sig nu, hon ska tatuera in en liten svart Playboykanin, men är osäker på var.
    Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?

• Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?
  • Mysan063
    Drakfisk skrev 2009-07-15 18:29:19 följande:
    Men vad är det med Playboy som tilltalar er så till den milda grad att din syster överväger att (för evigt) ha den symbolen på kroppen?
    Ska fråga henne nästa gång vi pratas vid
  • idiblon
    Mysan063 skrev 2009-07-15 08:11:42 följande:
    Äsch ni är bara avis på söta, sexiga Playboytjejerna Tycker vi släpper den här tråden nu :-P
    Inte direkt, men mer avis på dem än på en fet svensk brunett med mindervärdeskomplex iallafall.
  • Drakfisk
    Mysan063 skrev 2009-07-15 18:30:34 följande:
    Ska fråga henne nästa gång vi pratas vid
    Men du gillar ju också symbolen om du har PB-smycken och andra PB-prylar.
  • Nathalie Duganoff

skit i dom som inte kan läsa frågan..
    Hur liten skall deb vara ? ankeln,foten,axeln svanken.. finns massa ställen ! Lycka till!

• Blommiga tjejen

jag skulle aldrig vilja tauera in den för det är patetiskt man skulle ju aldrig ändå få jobba för playboy det är inte många som skulle få göra det så att säga då känns det bara pinsamt att ha deras företaglogga intatuerad

• Hackemamma

Ingenstans! WT-varning där^^

• Finis

Ingenstans! Jag tatuerade det när jag var ung och DUM, 17-18 år, trodde det var sexigt liksom. HA!!! Nu vill jag så gärna tatuera över den, måste bara hitta nått annat, kanske tom kollar upp vad det skulle kosta med att ta bort den med laser. Men då får man ju ett ärr....

• Anna Svenssonliv

apropå att tatuera in ett företags logga. en vän till mig har ett golf-företags logga o slogan på ryggen. helt galet!

• Sennaboo

Någonstans där den inte syns, då det inte känns som en särskilt positiv tatuering.

• tomtemor
    Mysan063 skrev 2009-07-14 06:19:33 följande:
    Hjälper lillasyrran som ska tatuera sig nu, hon ska tatuera in en liten svart Playboykanin, men är osäker på var.Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?
    Kanske under fotsulan? :D

Förlåt att jag skojar. Det är inte kul egentligen. Fast lite. Ja, ni fattar ;)
Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?