Var passar en Playboytatuering in?
Hjälper lillasyrran som ska tatuera sig nu, hon ska tatuera in en liten svart Playboykanin, men är osäker på var.
Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?
Hjälper lillasyrran som ska tatuera sig nu, hon ska tatuera in en liten svart Playboykanin, men är osäker på var.
Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?
skit i dom som inte kan läsa frågan..
Hur liten skall deb vara ? ankeln,foten,axeln svanken.. finns massa ställen ! Lycka till!
jag skulle aldrig vilja tauera in den för det är patetiskt man skulle ju aldrig ändå få jobba för playboy det är inte många som skulle få göra det så att säga då känns det bara pinsamt att ha deras företaglogga intatuerad
Ingenstans! WT-varning där^^
Ingenstans! Jag tatuerade det när jag var ung och DUM, 17-18 år, trodde det var sexigt liksom. HA!!! Nu vill jag så gärna tatuera över den, måste bara hitta nått annat, kanske tom kollar upp vad det skulle kosta med att ta bort den med laser. Men då får man ju ett ärr....
apropå att tatuera in ett företags logga. en vän till mig har ett golf-företags logga o slogan på ryggen. helt galet!
Någonstans där den inte syns, då det inte känns som en särskilt positiv tatuering.