• Mysan063

Var passar en Playboytatuering in?

Hjälper lillasyrran som ska tatuera sig nu, hon ska tatuera in en liten svart Playboykanin, men är osäker på var.
    Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?

• Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?
  • SatuSv

Jag har faktiskt den tattueringen ovanför min högra skinka! O gissa vad!Jag ångrar mig inte ett dugg Min man tycker att det är sexigt o aldrig har nån sagt något om den.
    Som sagt jag har alltid gillat Playboy o för det är jag ingen slampa eller wt!

• Sommarlöv

Där den syns så lite som möjligt....Hur kul är det när hon har en "liten söt kanin" på
    bröstet som 50 åring? Grrrrr.........

• Emeli

En tatuerad playboykanin är tecken på dålig smak, dåligt omdöme och wt. Förutom att det ser porrigt och slampigt ut.

• WhiteAngels
    Emeli skrev 2009-07-15 23:14:59 följande:
    En tatuerad playboykanin är tecken på dålig smak, dåligt omdöme och wt. Förutom att det ser porrigt och slampigt ut.
    Men stod det att TS ville ha åsikter??Du får nog läsa om igen!
  • WhiteAngels
    SatuSv skrev 2009-07-15 21:12:56 följande:
    Jag har faktiskt den tattueringen ovanför min högra skinka! O gissa vad!Jag ångrar mig inte ett dugg Min man tycker att det är sexigt o aldrig har nån sagt något om den. Som sagt jag har alltid gillat Playboy o för det är jag ingen slampa eller wt!
    tummen upp för dig!
  • susannemalmö

Vad är det med playboy du gillar så mycket?

SatuSv skrev 2009-07-15 21:12:56 följande:
    Jag har faktiskt den tattueringen ovanför min högra skinka! O gissa vad!Jag ångrar mig inte ett dugg Min man tycker att det är sexigt o aldrig har nån sagt något om den. Som sagt jag har alltid gillat Playboy o för det är jag ingen slampa eller wt!
  • Nekka

handleden är ett fint ställe att sätta små symboler på tycker jag...
    men där får man ju också leva med att dom syns, jämt och alltid

vissa säger sig ha sett en ängel, jag har hållit en i min famn....
  • 2barnsmamma85
    susannemalmö skrev 2009-07-15 23:18:25 följande:
    Vad är det med playboy du gillar så mycket?
    jag kan bara skriva vad jag gilalr med playboy (då jag oxå har en bunny i svanken) jag älskar playboy brudarna (är bisexuell) älskar det utseendet, långt fint hår, smal, stora fejk tuttar m.m. i love it. jag tycker hef är lite av en legend som grundat tidningen och gjort det så stort som det är idag. han verkar härlig som myser omkring i sin röda morgonrock med en massa brudar omkring sej. hehe. jag gillar porr och silikon. jag skaffade min för det speglar min personlighet, min galna, porriga sida. och jag ser ut som en bunny så det passar på mej. men som sagt min sitter lågt i svanken vilket jag tyckte var lägligt för då visar jag inte den så ofta, eftersom det TYDLIGEN är en stötande symbol så kan d ju va bra o ha den på ett ställe där den inte syns jämt. min mamma tex är ultrafeminist o hon hatar min bunny så hon e glad att hon slipper se den så ofta. min man däremot älskar den . alla e vi olika du..
  • Fairy79

Hade satt den så man kan skymma den om man vill! kul och de sin mormor med en playboy tatuering på lökarna!! är motivet så genomtänkt.. tycker tatueringar är ute och framförallt otroligt fult!

Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?