• Mysan063

Var passar en Playboytatuering in?

Hjälper lillasyrran som ska tatuera sig nu, hon ska tatuera in en liten svart Playboykanin, men är osäker på var.
    Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?

• Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?
  • Viewsonic
    PsykoSomalisk skrev 2009-07-16 09:26:25 följande:
    Nu blir jag lite nyfiken, om man inte tycker att PB-bunny sänder ut ett negativt budskap så behöver man väl inte vara korkad. Det tycker jag är lite trångsynt, din uppfattning av symbolen är väl inte den enda rätta eller? Vilket negativt budskap tycker _du_ att PB-bunnyn sänder ut?
    Ja du får väl söka igenom tråden, så får du svar, om du inte kan lista ut det själv. Det har jag skrivit ett *antal* ggr.

Du får gärna tycka att jag är trångsynt, så får jag tycka att de som tatuerar in de för att den är "söt" och inte förstår eller bryr sig om signalerna den sänder ut är korkade. Alla har rätt till en åsikt, och dessutom tror jag det är grymt många som delar den.
  • Viewsonic
    tebax skrev 2009-07-16 09:32:59 följande:
    Emeli skrev 2009-07-15 23:54:09 följande: beror ju på , vem har sagt att det är white trash ? Det verkar ju som om det är mest kvinnor som tycker det. Svartsjuka kanske ?
    Vad finns det att vara svartsjuk på?

Om du syftar till utseendet så platsar jag alla gånger i den blaskan, om jag nu skulle tycka det var en karriärplan.
  • Viewsonic

Ni som tycker att Playboy-bunnyn är ett toppenmotiv att tatuera in, finns det möjligtvis inte några motiv som *ni* tycker är tokfula/fel att tatuera in? Eller är alla motiv toppen?

Jag har inte fått någon kommentar till att det kan vara en plan att tatuera in Playboy-bunnyn på vänster skinka och Hustler-loggan på höger skinka?

Kan någon som gillar bunnyn över huvud taget komma på varför andra inte tycker att det är ok? Repliker som avundsjuka, kroppsnoja o.s.v. är så omoget.

• tebax
    Viewsonic skrev 2009-07-16 12:18:10 följande:
    Ni som tycker att Playboy-bunnyn är ett toppenmotiv att tatuera in, finns det möjligtvis inte några motiv som *ni* tycker är tokfula/fel att tatuera in? Eller är alla motiv toppen? Jag har inte fått någon kommentar till att det kan vara en plan att tatuera in Playboy-bunnyn på vänster skinka och Hustler-loggan på höger skinka? Kan någon som gillar bunnyn över huvud taget komma på varför andra inte tycker att det är ok? Repliker som avundsjuka, kroppsnoja o.s.v. är så omoget.
    jag är omogen
  • Fidelis ad urnam
    tebax skrev 2009-07-16 12:41:20 följande:
    jag är omogen
    och tydligen en jättebra debattör *ironi*
    Forgive your enemies, but never, never forget their names
  • Viewsonic

Fidelis ad urnam skrev 2009-07-16 12:43:44 följande:

LOL

Den här tråden är fantastisk.
  • tebax

Fidelis ad urnam skrev 2009-07-16 12:43:44 följande:

har jag påstått att jag är en debattör ? Nej.
  • Fidelis ad urnam
    tebax skrev 2009-07-16 12:45:26 följande:
    Fidelis ad urnam skrev 2009-07-16 12:43:44 följande: har jag påstått att jag är en debattör ? Nej.
    Lite fel forum då kanske, diskussionsforum....dålig debattör....klingar liite fel va?
    Forgive your enemies, but never, never forget their names
  • tebax

Fidelis ad urnam skrev 2009-07-16 12:52:12 följande:

Lite fel forum då kanske, diskussionsforum....dålig debattör....klingar liite fel va?
    jasså ? Trodde inte man var tvungen att sätta sig och diskutera med sura hönor bara för att man vill svara på TS.
  • Viewsonic
    tebax skrev 2009-07-16 12:55:13 följande:
    Fidelis ad urnam skrev 2009-07-16 12:52:12 följande: jasså ? Trodde inte man var tvungen att sätta sig och diskutera med sura hönor bara för att man vill svara på TS.
    Du var mig en sur höna!
Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?