• Mysan063

Var passar en Playboytatuering in?

Hjälper lillasyrran som ska tatuera sig nu, hon ska tatuera in en liten svart Playboykanin, men är osäker på var.
    Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?

• Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?
  • tebax
    Viewsonic skrev 2009-07-16 13:01:56 följande:
    Du var mig en sur höna!
    okej då vet jag :)
  • köttbullelydnad

Var jag tycker det är snyggast att ha en PB-tatuering? I tanken. Förstår inte grejen med att gadda in ett sådant varumärke. Varför inte designa nåt eget istället?

• Fidelis ad urnam
    tebax skrev 2009-07-16 12:55:13 följande:
    Fidelis ad urnam skrev 2009-07-16 12:52:12 följande: jasså ? Trodde inte man var tvungen att sätta sig och diskutera med sura hönor bara för att man vill svara på TS.
    Du är inte tvingad att diskutera med någon, du har heller inte mycket för att kalla dem du diskuterar med för diverse saker för att du själv inte har ordförråd nog att hantera en normal diskussion.
    Om du prompt ska vara medlem på ett diskussionsforum är det nog dags du lär dig diskutera.
    Forgive your enemies, but never, never forget their names
  • Polly S

så varför drar DU igång försök till diskussion genom att gnälla på dom som inte tycker att tatueringen är en bra idé? det är ju knappast att bara svara på TS...

tebax skrev 2009-07-16 12:55:13 följande:
    Fidelis ad urnam skrev 2009-07-16 12:52:12 följande: jasså ? Trodde inte man var tvungen att sätta sig och diskutera med sura hönor bara för att man vill svara på TS.
  • Emeli
    tebax skrev 2009-07-16 14:11:09 följande:
    okej då säger jag det en gång för alla då. Ni som anser att det är billigt och diverse saker ser ut som stryk själva. Därav svartsjukan och osäkerheten bakom erat "gnällande" av en förbannad tatuering. låt människan få tatuera in vad fan hon vill utan att det ska behöva bli ramaskri!
    Jaha? Och det vet du?

Allvarligt talat, är du så korkad att du tror att det är varje tjejs dröm att få vika ut sig i Playboy?
  • tebax
    Emeli skrev 2009-07-16 14:22:58 följande:
    Jaha? Och det vet du? Allvarligt talat, är du så korkad att du tror att det är varje tjejs dröm att få vika ut sig i Playboy?
    nej det har jag inte sagt eller hur ?
  • Fidelis ad urnam
    okej då säger jag det en gång för alla då. Ni som anser att det är billigt och diverse saker ser ut som stryk själva. Därav svartsjukan och osäkerheten bakom erat "gnällande" av en förbannad tatuering. låt människan få tatuera in vad fan hon vill utan att det ska behöva bli ramaskri!
    Forgive your enemies, but never, never forget their names
  • papercut
    Jag må se ut som stryk men jag skulle inte bli vackrare med en permanent playboy-bunny på kroppen.
  • PsykoSomalisk
    Viewsonic skrev 2009-07-16 10:25:13 följande:
    Ja du får väl söka igenom tråden, så får du svar, om du inte kan lista ut det själv. Det har jag skrivit ett *antal* ggr. Du får gärna tycka att jag är trångsynt, så får jag tycka att de som tatuerar in de för att den är "söt" och inte förstår eller bryr sig om signalerna den sänder ut är korkade. Alla har rätt till en åsikt, och dessutom tror jag det är grymt många som delar den.
    Jag har läst hela tråden och det enda jag ser är folks åsikter om vad PB-bunnyn ger för signaler. Bara för att du med flera tycker att den sänder ut såliga signaler så betyder inte det att det är en allmän sanning bland alla. Jag tor oxå att det är grymt många som håller med, men jag vet oxå att det är grymt många som INTE håller med. Det är som sagt bara er åsikt. Att du sedan anser att de som inte håller me dig är korkade säger mer om dig än någon annan. Man kan som sagt tycka olika.
  • PsykoSomalisk
    Viewsonic skrev 2009-07-16 12:18:10 följande:
    Ni som tycker att Playboy-bunnyn är ett toppenmotiv att tatuera in, finns det möjligtvis inte några motiv som *ni* tycker är tokfula/fel att tatuera in? Eller är alla motiv toppen? Jag har inte fått någon kommentar till att det kan vara en plan att tatuera in Playboy-bunnyn på vänster skinka och Hustler-loggan på höger skinka? Kan någon som gillar bunnyn över huvud taget komma på varför andra inte tycker att det är ok? Repliker som avundsjuka, kroppsnoja o.s.v. är så omoget.
    Jag tycker att det finns fula motiv, motiv som JAG absolut inte vill ha. Men varför ska jag "pracka på" någon mina åsikter och smutskasta dem för det när det gäller en så pass personlig grej som en tatuering. Huvudsaken med en tatuering är väl att man själv trivs med den, inte alla andra. Jag kan garantera att det finns dem som tycker att mina tatueringar är as-fula. Men JAG trivs med dem och det är det som är det viktiga.

Vill någon tatuera in PB_bunnyn och Hustler-loggan på vardera skinka så låt dem göra det om det är det dem vill.

Jag kan förstå och _vet_ att det finns dem som ogillar PB_bunnyn av div orsaker. Absolut, det är det nog få som inte kan förstå. Det som jag däremot har svårt att förstå är varför man inte kan inse att sin egen tolkning inte behöver vara den enda rätta och allmängiltiga. Jag kan heller inte förstå varför man ger sig själv rätten att dömma andra människor utefter deras tatueringar..
Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?