Viewsonic skrev 2009-07-16 12:18:10 följande:
Ni som tycker att Playboy-bunnyn är ett toppenmotiv att tatuera in, finns det möjligtvis inte några motiv som *ni* tycker är tokfula/fel att tatuera in? Eller är alla motiv toppen? Jag har inte fått någon kommentar till att det kan vara en plan att tatuera in Playboy-bunnyn på vänster skinka och Hustler-loggan på höger skinka? Kan någon som gillar bunnyn över huvud taget komma på varför andra inte tycker att det är ok? Repliker som avundsjuka, kroppsnoja o.s.v. är så omoget.
Jag tycker att det finns fula motiv, motiv som JAG absolut inte vill ha. Men varför ska jag "pracka på" någon mina åsikter och smutskasta dem för det när det gäller en så pass personlig grej som en tatuering. Huvudsaken med en tatuering är väl att man själv trivs med den, inte alla andra. Jag kan garantera att det finns dem som tycker att mina tatueringar är as-fula. Men JAG trivs med dem och det är det som är det viktiga.
Vill någon tatuera in PB_bunnyn och Hustler-loggan på vardera skinka så låt dem göra det om det är det dem vill.
Jag kan förstå och _vet_ att det finns dem som ogillar PB_bunnyn av div orsaker. Absolut, det är det nog få som inte kan förstå. Det som jag däremot har svårt att förstå är varför man inte kan inse att sin egen tolkning inte behöver vara den enda rätta och allmängiltiga. Jag kan heller inte förstå varför man ger sig själv rätten att dömma andra människor utefter deras tatueringar..