Thegran skrev 2009-08-22 20:58:43 följande:
jag åker tillsammans med en tjej som läser från samma ort som mig. Men hon bor på annat ställe så hon dumpar väl mig efter skolan ;) ja, jag minns inte om det finns något matställe vid kasernhöjden. men centrum är ju nära, men känns dumt o köpa med nån färdig mat o traska dit med ifall man går fel :) men har du bil fungerar det ju fint! lär ju dessutom finnas kök på vandrarhemmet om man vill fixa nåt själv.börjar få ågen över att vara borta över ett helt dygn från dottern. Det kommer gå jättebra - för henne men jag kommer ju sakna ihjäl mig!!
Okej, jag hade typ ingen från min ort att åka med (en till från Linde som går här), men kanske ordnar sig till nästa gång vi ska in :)
Stod att det fanns restaurang brevid. Jag ska köpa frukt till frukost i alla fall för jag äter inte frukost där.
DU klarar det säkert (säger jag utan barn ;P)!
Nästa gång ska jag försöka få med mig någon mer och bo på scandic, kostar ju bara 630kr för dubbelrum med mecenatkort :P (har ett sedan tidigare studier som går ut i oktober :S hoppas jag får ett nytt snart) sedan tror jag man betalar 250 kr för extrasäng också, och frukost ingår! ;P