• Svar på tråden FarmWille - FB
  • krakel
    Laire skrev 2009-09-18 22:59:10 följande:
    Unika är bara att det ska vara en av varje, hur många som krävs står i "ribbon"-menyn. Du får ingen ribbon om du har fem cherry trees, men har du ett cherry, ett grape, ett apple etc. så får du ett. Därför måste du ha vänner med hög status för att kunna få de högsta ribbons, eftersom dina vänner måste ha låst upp såpass mågna gåvor att de kan bli 21 unika.
    oki tackar.. ja då får jag nog vänta har nog allt hittils
  • Kenzie
    Laire skrev 2009-09-18 22:59:10 följande:
    Unika är bara att det ska vara en av varje, hur många som krävs står i "ribbon"-menyn. Du får ingen ribbon om du har fem cherry trees, men har du ett cherry, ett grape, ett apple etc. så får du ett. Därför måste du ha vänner med hög status för att kunna få de högsta ribbons, eftersom dina vänner måste ha låst upp såpass mågna gåvor att de kan bli 21 unika.
    Fast men gåvor räknas ju också sånt man får när man tar ribbons typ skottkärror och liknande. Så man behöver ju inte ha vänner på höga nivåer för att få 21 unika gåvor.
  • 02Smulan

Krakel: Lägg in länken till den andra tråden i trådstarten så slipper folk skriva här hela tiden för att skaffa grannar.....

• Loup Garou
    02Smulan skrev 2009-09-19 15:48:31 följande:
    Krakel: Lägg in länken till den andra tråden i trådstarten så slipper folk skriva här hela tiden för att skaffa grannar.....
    Precis vad jag var ute efter
    Liam vår sötnöt ~2009-07-14~ 10 dagar innan beräknat
  • krakel

kan jag göra... kan nån bara va snäll och säga vart jag hittar den.. är inte så aktiv i tråden så jag pallar inte leta

• Jag bryr mig inte vad ni tycker

Vad ska man ha luftballongen till?

• krakel

Jag bryr mig inte vad ni tycker skrev 2009-09-20 10:29:42 följande:

Vad ska man ha luftballongen till?
    Det undrar jag med.. men köpte 2 bara för att...det va ju iaf ett får i den så förhoppningsvis får man ju iaf det....
  • sholof

Åh vilken skoj tråd....tur jag hittade hit.

Ja luftballongen vet jag inte vad man ska ha till....kanske kommer kidnappa våra svarta får

♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
Svar på tråden FarmWille - FB