• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Loup Garou

Verkar inte som fv fungerar idag trist jag som har tid att leka hur mkt som helst idag ju. Har tyvärr en febrig trött liten kille!

Liam vår sötnöt ~2009-07-14~ 10 dagar innan beräknat
  • Ikisen

jag försöker skörda, men när jag går ur och sen tillbaka till fv så är det som at jag inte har skördat. Är det nån mer med samma problem?

• Loup Garou
    Ikisen skrev 2009-09-20 16:35:21 följande:
    jag försöker skörda, men när jag går ur och sen tillbaka till fv så är det som at jag inte har skördat. Är det nån mer med samma problem?
    Japp
    Liam vår sötnöt ~2009-07-14~ 10 dagar innan beräknat
  • Hallontårta

Hej alla! Så kul att se fler som är sålda på fv, även om jag började lite senare än er. Såg i början att flera sökte grannar, men jag vågar inte lägga till er eftersom det var så längesedan ni frågade! Vill någon bli min granne så lägg gärna till mig! Om det nu fungerar idag, fv verkar ha åkt på någon förkylning. ;>

• Hallontårta

Hur får ni de svarta fåren? Jag har trott att den ska komma någon skylt om adoption eller att man hittat något, men icke!

sholof skrev 2009-09-20 12:59:56 följande:
    Åh vilken skoj tråd....tur jag hittade hit. Ja luftballongen vet jag inte vad man ska ha till....kanske kommer kidnappa våra svarta får
  • Jag bryr mig inte vad ni tycker
    Hallontårta skrev 2009-09-20 19:28:35 följande:
    Hur får ni de svarta fåren? Jag har trott att den ska komma någon skylt om adoption eller att man hittat något, men icke!
    De kommer till ens startsida om någon annan hittar borttappade djur på sin farm. Så när du ser ett djur på din startsida kan du trycka på adoptera djuret.
  • Hallontårta

Åhå...jag är i level 11 men har inte sett någon sådan ännu! :>

Jag bryr mig inte vad ni tycker skrev 2009-09-20 19:45:41 följande:

De kommer till ens startsida om någon annan hittar borttappade djur på sin farm. Så när du ser ett djur på din startsida kan du trycka på adoptera djuret.
  • Hallontårta

Ah...kan någon skriva länken tack?

02Smulan skrev 2009-09-19 15:48:31 följande:
    Krakel: Lägg in länken till den andra tråden i trådstarten så slipper folk skriva här hela tiden för att skaffa grannar.....
  • sholof

Fast just nu verkar det mest vara ugly ducks som folk hittar på sina gårdar, var länge sen jag såg ett svart får.

♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
Svar på tråden FarmWille - FB