• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Underbara ungar

Jag kommer inte in alls... Det står bara att det är fel på sidan

Axel o5o92o * Enya o7o824 * Bebis i magen BF 1oo119
  • Lumut
    caropia skrev 2009-10-01 10:08:39 följande:
    Man kan inte tjäna pengar, dom får man antingen köpa och betala med riktiga pengar eller vara tålmodig och så får man en varje gång man flyttar upp en level
    Vi menar itne vanliga pengar utan de där FV poängen som verkar vara svåra att tjäna...

NÅGON SOM VET?
  • 02Smulan
    Lumut skrev 2009-10-01 16:05:45 följande:
    Vi menar itne vanliga pengar utan de där FV poängen som verkar vara svåra att tjäna... NÅGON SOM VET?
    Det är precis de pengarna ni fått svar på också....
    Inte coinsen utan FV-sedlarna.
    De verkar komma en vid varje ny level, annars får man sätta in riktiga pengar för att köpa FV-sedlar.
  • Em00
    Lumut skrev 2009-10-01 16:05:45 följande:
    Vi menar itne vanliga pengar utan de där FV poängen som verkar vara svåra att tjäna... NÅGON SOM VET?
    Som sagt, du citerade svaret...
  • Lumut

haha hade itne alla hästar i stallet där kände ja;)
    tack för svaret de låter rimligt:)

• ullisg79

Jag fick en ny sedel just när jag levla {#lang_emotions_tongue_out}

Men shit va lång tid det kommer att ta innan jag fått ihop tre till {#lang_emotions_djavulsk}

• Suzy QX

Tycker också de är otroligt snåla med fv dollar. Det borde även komma en sådan vid varje ribbon (eller stjärna på grödor). Men men. Dock ska man inte luras att tacka ja till något av gratis erbjudandena. Ett såg jag gör så att man tappar nix funktionen till x antal "erbjudande ringare" dvs inte bara på mailen utan de får även rätten att ringa dig. Så låt er inte luras..

• Suzy QX

Och gör inte mitt misstag att använda dem till att förstora farmen. Det går att köpa för vanliga coins efter du fått några grannar och gått upp i nivå.

• 02Smulan

Suzy QX skrev 2009-10-01 16:31:59 följande:

Tycker också de är otroligt snåla med fv dollar. Det borde även komma en sådan vid varje ribbon (eller stjärna på grödor). Men men. Dock ska man inte luras att tacka ja till något av gratis erbjudandena. Ett såg jag gör så att man tappar nix funktionen till x antal "erbjudande ringare" dvs inte bara på mailen utan de får även rätten att ringa dig. Så låt er inte luras..
    Gratis erbjudanden? Pratar du om reklam på facebook nu?
  • Suzy QX
    02Smulan skrev 2009-10-01 16:35:15 följande:
    Suzy QX skrev 2009-10-01 16:31:59 följande:
    Gratis erbjudanden? Pratar du om reklam på facebook nu?
    Jo det där som kommer upp om man trycker på get more fvdollar knappen. Först står det om vad det skulle kosta köpa för riktiga pengar ett visst antal fvdollar. Och under det står reklam ställen som ger "gratis" sådana om man bara registrerar sig på någon sida utan köptvång..

Samt då vissa som exempelvis pokerstars eller vad de nu heter som ger en massa fvdollar 2-300 st eller vad det nu stod, om man satte in pengar att spela på deras sida för. Lurendrejeri alltihopa..
Svar på tråden FarmWille - FB