• Svar på tråden FarmWille - FB
  • ullisg79

Har ni sett det nya som kommit idag? Jättefina blomsterkransar med eller utan grind! Ligger under decoration - other!

Osså vart det något nytt med det man planterar, har inte undersökt det riktigt än, men det verkar intressant!

• Smurfan JM
    ullisg79 skrev 2009-09-30 09:19:19 följande:
    Har ni sett det nya som kommit idag? Jättefina blomsterkransar med eller utan grind! Ligger under decoration - other!
    Osså vart det något nytt med det man planterar, har inte undersökt det riktigt än, men det verkar intressant!
    Det är lite som XP fast bara för vad man skördat (vilket man ju inte får vanliga xp för)... Dock ganska höga nivåer verkar det som. ;)

Och så har de ändrat räknarna - de "rullar" upp/ner värdena istället för att "hoppa ut".
  • Jag bryr mig inte vad ni tycker

Såg nu när man skördade att man fick pengar + 1 mastery.

• Flutterby

Hur funkar det här med bränsle till maskinerna? Det fylls ju på, men tar det någonsin slut helt? Det finns ju refill att köpa, men det verkar ju onödigt om man får gratis påfyllning.(om man inte är i snabbt behov av en maskin förstås)

• Lumut

klicka vid bränslet så ser nu när de fylls på:P 1,50 brukar de stå antar att det är timmar...!
    förresten ja köper massa elefanter nu ngn sa att de endast ska finnas i några dagar;)

Ett tips om ni behöver köpa byggnader...köp endast rest tents...då kommer man fort upp o vinner alla ribbons:P

• Kaxelsson

Men är det någon som vet VARFÖR man inte kan dela med sig av sina medaljer längre ?
    På min sida (startsida) där alla mina vänners senaste grejjer kommer upp, finns inte en enda Farmville sak med sen ett par dagar tillbaka nu !!

Det enda jag kan ge och själv få är gifts, men kan inte dela med mig eller tjäna pengar på någon annan som fått medaljer.

Why ??

• Lumut

samma här...de har ju ändrat lite...upptäckte nu att de tagit bort foto grejjen *tack o lov*

• Smurfan JM

Pga "glitches" (vad heter det på svenska?) har de stängt ner Feed-funktionerna ett tag, det kommer dock tillbaka.

• Kaxmaja
    Kalle Karls mamma skrev 2009-09-30 12:15:51 följande:
    När man har fått alla ribbon tex när man samlar tex höbalar kan man sälja dom när ma nått sitt mål
    japp de kan man. jag har sålt alla dekorationer och byggnader.
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
Svar på tråden FarmWille - FB