• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Kreativ

jag har sålt de flesta dekorationer o byggnader. Lessnade på att invänta expand farm..... får väl tjäna ihop nya pengar under tiden jagväntar, så jag kan köpa byggnaderna sen igen!

Elefantungen var dösöt, tills jag såg hur stor plats den tog.... kul.. säkert växer den också o tar upp ännu mer plats.

Igår sålde jag staketen runt hagarna, djuren får stå där de får plats. För trångt att ha varsin hage!! När staketet togs bort fick jag plats med fler djur! :)

Måste säga att min farm inte längre ser mysig eller estetiskt korrekt ut. Lite synd, jag tyckte det var kul. Men nu får jag prioritera att få ihop ribbons, dvs träd, djur, skörd o väck med annat.

Melvin 060609, Ida 080426
  • Kreativ

ja justja, inget verkar hända med luftballongen? Då törs jag nog kasta bort den snart.

• sholof

ja det verkar ju inte som att det ska hända nåt med luftballongerna, så jag får väl snart göra mig av med min oxå. Så kanske jag kan få plats med lite elefanter.

♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
  • Kreativ

jag hoppades på att fåret skulle stanna kvar o ballongen fyga iväg Tji fick jag Behåller den ett par dagar till, sen tar nog tålamodet slut.

• Mimmi86

Tog bort min luftballong idag, den tog så mycket onödig plats :)

• sholof

Tror jag fått 10 elefanter nu, får ju liksom inte riktigt plats med dom ju....

♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
  • Flutterby

Ja oj, alla dessa elefanter!

Någon som vet vad som händer om man inte skördar träden eller mjölkar/samlar in från djuren? Grödorna vissnar ju om man inte hiner skörda i tid.

• 02Smulan
    Flutterby skrev 2009-09-29 16:19:20 följande:
    Ja oj, alla dessa elefanter! Någon som vet vad som händer om man inte skördar träden eller mjölkar/samlar in från djuren? Grödorna vissnar ju om man inte hiner skörda i tid.
    Ja det är bara grödorna som vissnar, inte träden o inte djuren (som tur är!).
  • Loup Garou

Nu har jag bara tråkiga ribbonskvar. Den när man ska fota (men har inte tillräckligt med grannar) och sen den där man ska besöka grannar och den sär man ska ha många grannar, jag saknar 25

Liam vår sötnöt ~2009-07-14~ 10 dagar innan beräknat
Svar på tråden FarmWille - FB