• Svar på tråden FarmWille - FB
  • sholof

aha, nu äntligen fattade jag det där nya med stjärnorna. har inte lagt märke till mätaren under stjärnan. Så då ska man skörda ganska mycket av en sort innan man får en stjärna. Jag trodde först det räckte me några stycken

♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
  • Hallontårta

Jag kan dela med mig, kollade precis. Men har inte heller sett andras ribbons. Kanske de inte fått några helt enkelt? :)

Kaxelsson skrev 2009-09-30 11:42:28 följande:
    Men är det någon som vet VARFÖR man inte kan dela med sig av sina medaljer längre ? På min sida (startsida) där alla mina vänners senaste grejjer kommer upp, finns inte en enda Farmville sak med sen ett par dagar tillbaka nu !! Det enda jag kan ge och själv få är gifts, men kan inte dela med mig eller tjäna pengar på någon annan som fått medaljer. Why ??
  • sholof

Nu ikväll har jag kunnat se andras ribbons osv. Så det är nog tillbaks 

♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
  • Lumut

ja få ihop byggnader fort= köpa rest tents
    få ihop dekorationer fort= köp höbalar billigast o tar itne mkt plats sälj av dem under tiden;)
    få vänner= gå med i grupper få fb där man hittar sådana "farmville groups"

dock har ja snart uppnåt alla ribbons...har 3st kvar....undrar om man måste uppnå alla växt skördningar också (det nya med stjärnor) gött segt isåfall och enformigt!

• hyperballad

nu blir jag snart helt tokig.
    har sålt samma ***** elefant 8 gånger nu o servern blir bara i osync. plus att när jag loggade in så var de sakerna jag sålde igår tillbaka igen.
    idag har jag inte kunnat göra något eftersom det är helt osynk.
    *blir totalt knäpp ju*

(¯`°?.¸ ♥ mamma till fantastiska lilla Skruttan - 7/5-09 - ♥¸.?°´¯)
  • Maria32

Åh vilken fantastisk tråd.. jag är fast i farmville, räknar timmar och kollar vad jag kan odla och när jag ska skörda. Ser ett äppelträd när jag är ute och kör bil och tänker på mina limeträd i farmville.. sjukt jag vet men va faaan..
    Nu skulle jag verkligen behöva nya grannar.. många. Någon som också behöver nya grannar? Snälla.. lägg till mig som vän på fb så blir vi grannar på Farmville :) Jag heter Maria Norinder så söker man på det på FB och lägger till mig som vän så blir vi grannar.. Snälla snälla :)

• Tulpania

Hej hittade denna tråd igår och blev såå glad, är som alla ni andra helt såld =)

men jag undrar hur tjänar man FV-pengarna???

• ullisg79
    Tulpania skrev 2009-10-01 09:49:31 följande:
    Hej hittade denna tråd igår och blev såå glad, är som alla ni andra helt såld =)men jag undrar hur tjänar man FV-pengarna???
    HA! Skulle precis fråga samma sak =)
Svar på tråden FarmWille - FB