• Svar på tråden FarmWille - FB
  • eeisor

För den som vill ta farmandet till en helt ny nivå av planering så lägger jag in en länk jag hittade i ett annat forum, FarmVille data (exp, profits, costs and more); spreadsheets.google.com/pub&gid=7

Riktigt bra sida, om man frågar mig...

• Flutterby

Suzy QX skrev 2009-10-01 10:25:29 följande:

Jag irriterar mig på att mansion endast går att köpa med fv dollar. Villan är inte lika fin trots att den kostar en mille..Tycker också att byggnaderna borde gå att rotera så man fick sätta dem på andra sätt.
    Instämmer!
  • Suzy QX

Okej så det är vid lvl 32 som man får ge bort sista trädet. Tack för länken!

Tråkigt bara att det blir så tomt på vad man får för fördelar vid ny nivå från ung där jag är och ännu värre längre fram.

De borde snabba på utvecklingen lite. Skulle vilja kunna köpa en automatisk skördare osv. Samt att man istället för köpa bensin, köpte sig större bensintank..

• Tulpania

finns det något annat sätt att få fuel på, jag har bara köpt en fuel refil då jag inte har mer fv-pengar, å den tanken räcker ju inte till något....

• eeisor

Suzy QX skrev 2009-10-01 11:13:29 följande:

Okej så det är vid lvl 32 som man får ge bort sista trädet. Tack för länken! Tråkigt bara att det blir så tomt på vad man får för fördelar vid ny nivå från ung där jag är och ännu värre längre fram. De borde snabba på utvecklingen lite. Skulle vilja kunna köpa en automatisk skördare osv. Samt att man istället för köpa bensin, köpte sig större bensintank..
    Håller med. Jag är på lvl 30 och börjar tröttna. Dels tar det en evighet att få ihop poäng och dels tycker jag spelet tar lite slut när det inte finns nya byggnader och saker att köpa, tycker utvecklarna borde satsa lite mer mot högre nivåer också. Som det är nu så kommer det hela tiden nya grejor, men på nivåer som gör att det finns knappt något kvar att kämpa för.
  • eeisor
    Tulpania skrev 2009-10-01 11:22:25 följande:
    finns det något annat sätt att få fuel på, jag har bara köpt en fuel refil då jag inte har mer fv-pengar, å den tanken räcker ju inte till något....
    Tyvärr är det bara att antingen köpa FV-pengar för riktiga pengar eller vänta tills tanken fylls upp.
  • BeataBus

Jag behöver flera grannar.. :o(
    För att kunna öka ut min gård ....så nu annonserar jag efter flera grannar...

Du/Ni hittar mig som Bettan Melin

• Suzy QX
    Håller med. Jag är på lvl 30 och börjar tröttna. Dels tar det en evighet att få ihop poäng och dels tycker jag spelet tar lite slut när det inte finns nya byggnader och saker att köpa, tycker utvecklarna borde satsa lite mer mot högre nivåer också. Som det är nu så kommer det hela tiden nya grejor, men på nivåer som gör att det finns knappt något kvar att kämpa för.
    Ja och sen så tycker jag det borde finnas fler ribbons. Kanske något för antalet tömda tankar?

Bra att det blev per gröda dock, borde finnas per träd och djursort med.

Fler djur vill jag också ha. Vart finns bondkatten??
  • UnderYtan

Alltså seriöst... nu är jag så less på farmville... vad är det för problem med spelet egentligen?

Imorse skördade jag åkern, ca 300 djur och alla mina träd. Nu är allt som det var innan.

Orka göra om det IGEN? Så himla spännande är det inte och jag har faktiskt annat att göra på dagarna också. Inte sitta i över gott och väl en timme och göra om saker som jag redan gjort.

Svar på tråden FarmWille - FB