• Svar på tråden FarmWille - FB
  • mliten

Spelar också Farmville..trodde aldrig jag skulle bli så biten som jag är nu-hehe.
    Är just nu irriterad på alla elefanter LOL - de får ju inte plats!

• kokulan
    mliten skrev 2009-09-29 21:55:51 följande:
    Spelar också Farmville..trodde aldrig jag skulle bli så biten som jag är nu-hehe. Är just nu irriterad på alla elefanter LOL - de får ju inte plats!
    Jag har plockat fram 2 elefanter och har 9 st i giftboxen, de får ligga kvar där tills jag vet vad som händer med de två elefanterna jag har framme.
  • Kreativ

vad händer när alla ribbons är avklarade, har man "klarat spelet" då eller? Nån som kommit så långt?

Jag fick just ÄNTLIGEn näst sista ribbons på att hjälpa grannar, men så delades inte det med andra Jämt är det nåt jävla strul.... *sur*

Melvin 060609, Ida 080426
  • kokulan
    Kreativ skrev 2009-09-29 22:58:24 följande:
    vad händer när alla ribbons är avklarade, har man "klarat spelet" då eller? Nån som kommit så långt? Jag fick just ÄNTLIGEn näst sista ribbons på att hjälpa grannar, men så delades inte det med andra Jämt är det nåt jävla strul.... *sur*
    Hörde talas om "green ribbons" men vet inte vad det är. Kanske det börjar om med ribbonsjakten... Den som vet får gärna berätta! Jag kommer aldrig att klara alla ribbons då jag har för få grannar.
  • hyperballad

förvirrad av alla elefanter...
    hmm mysko

(¯`°?.¸ ♥ mamma till fantastiska lilla Skruttan - 7/5-09 - ♥¸.?°´¯)
  • Lumut

också nyfiken vad som hände rnär alla ribbons e avklarade!!!

• Lumut

också nyfiken vad som hände rnär alla ribbons e avklarade!!!

• UnderYtan

strumpansmamma

Farmville skrev i ett meddelande att cirkusen är i stan. Därför har man 48 timmar på sig att ge bort elefantungar. Sen drar cirkusen vidare.

Själv har jag byggt om alla hagar idag så nu får jag plats med elefanter också. Har elva hitills. Hoppas på fler

• Kreativ

Jag blir heller inte klar med ribbons, har inte alla grannar som krävs. Men jag vill ju kunna få de jag kan, tex sista för att hjälpa grannar.. men det går ju trögt med så få grannar Och så när jag äntligen fick en ribbon så delas den inte med andra.. suck...

Melvin 060609, Ida 080426
  • 02Smulan
    Kreativ skrev 2009-09-29 23:29:37 följande:
    Jag blir heller inte klar med ribbons, har inte alla grannar som krävs. Men jag vill ju kunna få de jag kan, tex sista för att hjälpa grannar.. men det går ju trögt med så få grannar Och så när jag äntligen fick en ribbon så delas den inte med andra.. suck...
    Jag delar sällan ribbons me andra...det är ju inget du själv tjänar på. Såklart snällt mot andra (man får ju ett par hundra) men jag orkar inte då jag måste in i "fullskärmsläge" igen då efteråt.
Svar på tråden FarmWille - FB