• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Tulpania
    ullisg79 skrev 2009-10-01 10:02:58 följande:
    HA! Skulle precis fråga samma sak =)
    =) då får vi snällt vänta på någon bättre vetande =)
  • caropia
    Tulpania skrev 2009-10-01 09:49:31 följande:
    Hej hittade denna tråd igår och blev såå glad, är som alla ni andra helt såld =)men jag undrar hur tjänar man FV-pengarna???
    Man kan inte tjäna pengar, dom får man antingen köpa och betala med riktiga pengar eller vara tålmodig och så får man en varje gång man flyttar upp en level
  • johannaalkehag

yes jag spelar Farmville=) Är på level 13 nu och det är ju skit roligt=) Har äntligen lärt mig vad spelet går ut på=) Vad heter ni på facebook??Kram

• caropia
    Maria32 skrev 2009-10-01 06:57:10 följande:
    Åh vilken fantastisk tråd.. jag är fast i farmville, räknar timmar och kollar vad jag kan odla och när jag ska skörda. Ser ett äppelträd när jag är ute och kör bil och tänker på mina limeträd i farmville.. sjukt jag vet men va faaan.. Nu skulle jag verkligen behöva nya grannar.. många. Någon som också behöver nya grannar? Snälla.. lägg till mig som vän på fb så blir vi grannar på Farmville :) Jag heter Maria Norinder så söker man på det på FB och lägger till mig som vän så blir vi grannar.. Snälla snälla :)
    Kolla granntråden! Finns i trådstarten!
  • ullisg79

Oj, då....jag sparar och har 14 sedlar nu men behöver 18 för att kunna köpa det jag vill...hmm, lär dröja!

Tack för hjälpen =)

• caropia

Borde ha allmän info i trådstarten, typ vad pengen som kommer upp när man skördar betyder hur man tjänar pengar osv... Så slipper alla fråga samma frågor hela tiden!

• Tulpania
    caropia skrev 2009-10-01 10:08:39 följande:
    Man kan inte tjäna pengar, dom får man antingen köpa och betala med riktiga pengar eller vara tålmodig och så får man en varje gång man flyttar upp en level
    Tack, men vad drygt =/
    så inbiten kommer jag inte att bli att jag köper pengar för pengar !!!
  • Tulpania
    caropia skrev 2009-10-01 10:11:34 följande:
    Borde ha allmän info i trådstarten, typ vad pengen som kommer upp när man skördar betyder hur man tjänar pengar osv... Så slipper alla fråga samma frågor hela tiden!
    bra förslag!!!
  • Suzy QX

Jag irriterar mig på att mansion endast går att köpa med fv dollar. Villan är inte lika fin trots att den kostar en mille..

Tycker också att byggnaderna borde gå att rotera så man fick sätta dem på andra sätt.

• Suzy QX

Och vilken nivå måste man egentligen ha för att kunna ge bort sista trädet??

Svar på tråden FarmWille - FB