• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Stor mamma

Kan man köpa FV för mynten man tjänar??

• Kreativ

hm.. försöker lista ut hur man köper för mynten.. :)

Melvin 060609, Ida 080426
  • vickan1982

får man var men här?
    Spelar också fv på fb. Tycker det är roligt men vi har nu en dålig dator som har bestämt sig för att stänga av varje gång jag går in på farmville!! Försöker sköta min "gård" men de lyckas nog inte så bra. Och komma upp i level är ju bara att glömma. Ska snart förhoppningsvis inhandla en ny dator så jag kan stiga till högsta level

• Kreativ

nä, jag kan inte lista ut hur man köper sedlar för mynten. Bara hur man betalar ur egen plånbok för att få dem. Hjälp!

Melvin 060609, Ida 080426
  • kitiara

för att expandera farmen kan man ju antingen betala med mynten eller med sedlarna. Det är samma storlekar men man kan själv välja vilket man vill använda. Jag tror inte att man kan göra om mynten till sedlar utan sedlarna är bara om man själv lägger in riktiga pengar i spelet.

• DeniZeus
    Kreativ skrev 2009-08-20 22:19:20 följande:
    hur lång tid tar det tills något vissnar? Har inte vågat testa
    Det står fakta under fliken "help". Det vissnar efter sin dubbla tid. dvs jordgubbar vissnar efter 4h+4h=8h. Tar något en dag att odla så tar det ytterligare en dag innan det vissnar :) 
    Djur & träd vissnar aldrig. Det är bara skörden :) 
    Det står rätt mycket fakta under fliken "help" så läs där så får ni reda på mycket :)
  • kitiara

upptäckte precis att jag inte kan klappa kaninerna. Stackars dom!

• Missimo84
    kitiara skrev 2009-08-21 10:20:21 följande:
    men du kan testa på hästen eller kanske korna?
  • Finesse
    kitiara skrev 2009-08-21 10:20:21 följande:
    jag kan inte klappa nån.. djuret bara muuar eller kvackar men gubben står kvar..
  • kitiara

jag har klappat alla andra och när jag skulle klappa kaninerna med så gick det inte. Skulle vara snäll mot djuren (lite knäpp är jag, jag vet :))

Svar på tråden FarmWille - FB