• Svar på tråden FarmWille - FB
  • lillpillan

Hejsan! NY i tråden men helt beroende av farmville, de står på hela dagarna, har dock ganska nyligen börjat (level 13). skulle gärna ha några fler grannar så ni kan adda mig om ni vill :D pernilla_viberg@hotmail.com

Köpte en traktor idag, men utav någon konstig anledning försvann den helt spårlöst när jag skulle ploga andra gången så nu är jag fattig och deprimerad...

• Annisven

Hej! Har någon av er problem med att lägga till nya grannar? Jag har inte kunnat på ett par dar....så adda gärna mig för tyvärr kan inte jag adda er annika_923@hotmail.com

• eeisor
    Janna86 skrev 2009-08-21 12:33:24 följande:
    Hur gör man de? har lyckats lagt in i en grupp eller lista... hur gör man sen??
    Titta på din vänlista, lägg in FarmVille-vänner i en egen grupp i "Add to list", hitta på ett bra namn. Själv använder jag mig av det sanslöst fantasirika namnet FarmVille.

Sen går du in på Photos och väljer Album Privacy. När du svarar på frågan Who can see this, då väljer du Customize. Längst ner där det står "Except these people" väljer du t ex FarmVille, eller vad du har kallat gruppen. Färdig!
  • Lortdocka

Usch vad irriterad jag blev nu då... Kollade efter en ny fin traktor - det finns både en röd och en rosa (wiii) men för att tanka traktorn vilket jag antar att man måste göra efter ett tag så måste man ha köpt sedlar (för riktiga pengar). Fy så fula knep de kör med!!!

Varför kan inte facebookspelen vara helt gratis och istället sponsrade med reklam - jag har inget alls emot lite reklam emellanåt istället för att behöva betala "för att få spela fullt ut"...

. : Imorgon är en dag med nya möjligheter : .
  • Hannnas

hur vänder man på ett staket? idiotfråga säkerligen sorry

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • bipsiebop
    Hannnas skrev 2009-08-21 18:46:34 följande:
    sätt ner staketet och klicka sen på det så får upp rotate som alternativ
  • vita stenen
    Hannnas skrev 2009-08-21 18:46:34 följande:
    Klicka på staketet och sen på "rotate"
  • Missimo84
    Lortdocka skrev 2009-08-21 18:21:34 följande:
    Usch vad irriterad jag blev nu då... Kollade efter en ny fin traktor - det finns både en röd och en rosa (wiii) men för att tanka traktorn vilket jag antar att man måste göra efter ett tag så måste man ha köpt sedlar (för riktiga pengar). Fy så fula knep de kör med!!! Varför kan inte facebookspelen vara helt gratis och istället sponsrade med reklam - jag har inget alls emot lite reklam emellanåt istället för att behöva betala "för att få spela fullt ut"...
    Jo det blev jag också irriterad över. Man borde kunna växla sina coins till sedlar. Eller så behöver det inte vara sedlar.
Svar på tråden FarmWille - FB