barn i "koppel", sele med lina
vad tycker ni om det, om ni ser det ute på stan tex?
vad tycker ni om det, om ni ser det ute på stan tex?
Fanns inget alternativ riktigt...
Ser vettigt ut men jag behöver det inte skulle jag velat haft men nu röstade jag på alt nr 3
Om jag hade bott mitt i stan (sthlm) så hade jag def haft det på min son för säkerhets skull..
Nu bor vi inte mitt i smeten så det finns ordentliga gångvägar och han är duktig på att hålla sig intill vagnen!
Jag vet inte vad jag ska rösta på.. bor i USA och här är det rätt vanligt att man ser sånna där koppel. Min dotter brukar vägra sitta i vagnen när vi är ute och tex shoppar, så då hade det varit rätt skönt att ha henne i 'koppel' (typ en sånhär kids-things.com.au/cart/images/Gold_Bug_Giraffe.jpg). Vi är dessutom ute och reser rätt ofta och även då hade det varit rätt skönt att ha henne i sele för att ha bättre koll. Det SER vettigt ut.. men jag tror inte jag kommer köpa en, även fast det skulle vara bekvämt för oss föräldrar (och henne, då hon blir arg om man ska hålla handen.. hon får ju mer 'frihet' med kopplet)
Trollet Ludenben skrev 2009-08-05 21:59:30 följande:
Hade jag en sele skulle jag använda den, vi bor nära en väg, så det hade varit bra...
men jag hoppas att barnen ska bli större och klokare snart....