barn i "koppel", sele med lina
vad tycker ni om det, om ni ser det ute på stan tex?
vad tycker ni om det, om ni ser det ute på stan tex?
Jag blir faktiskt både ledsen och arg när jag läser det du skriver. Vart finns din förmåga att förstå att alla barn iinte är som dina? Jag har fem barn och de första fyra var precis som dina barn. Jag har lärt alla mina barn att de inte får springa vart som helst, men skillnaden är att de fyra första godtog min uppfostran och gjorde som jag sa. Min minsta har definitvt inte gjort det. Jag har inte använt någon sele på honom just för att det finns idioter som dig. Jag har haft det tillräckligt jobbigt med att springa och hålla koll på honom utan att behöva höra sådana elakheter som att jag är en dålig mamma som inte kan uppfosta honom. För det du säger är att vi som inte föredrar att lära våra barn vad de får göra är lata. Och jag kan berätta för dig att vi definitivt INTE är rädda för att säga nej och vara konsekventa.
Jag tycker att du ska vara glad för att du sluppit ha ett barn som är överaktivt och farligt för sig själv och inte slå dig för bröstet och tro att du är någon supermamma.
efter att ha jobbat med barn som har autism i 10 år så ser jag många fördelar med sele.