Blind- Svårt när ni inte kan prata med varandra heller ju, men jag hade nog också försökt hålla lite koll och ev. anmält det om jag trodde att det behövdes. Skitsvårt sånt ju
Här har vi också en tvättäkta två-åring, ena stunden är hon som en sol och andra en riktig ragata, ursäkta språket. det går verkligen uppner uppner heeela tiden. Men när hon är solig är hon sjukt underbar ochvi har så himla roligt, hon ör duktigt underhållande. Språket har lossnat rejält och nu bajsar och kissar hon på pottan/toaletten flera ggr om dagen, men det händer ju olyckor titt som tätt också. Hon säger oftast till själv också, även om hon har blöja på. Annars vill hon bara vara naken hela tiden, alla kläder åker av så fort vi kommer hem och det är omöjligt att få på henne några om vi inte säger att vi ska gå ut. En elak tand har hon på G också, har varit otroligt ledsen flera dagar, men jag tror den gick igenom igår då hon plötsligt började blöda i munnen och idag har hon inte varit ledsen något... svammel svammel...