• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • Blindness
    Heoo, håller tumsen att tjejerna håller sig frisk nu!! Hur går det med dina egna sköldkörtel osv?

Syrra, skönt att ni fick lite gehör och feedback!
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • 2små2stora
    Blind: det gällde att hänga med i svängarna det var full fräs på doktorn trots att hon snart är pensionsfärdig.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • FruHeo

3bus: intressant på min ära! Måste fråga vår doktor om saken för pulmin fungerar inte så himla bra för Saga, litet bättre för Melina.

Blind: den är under kontroll just nu iaf, kroppen verkar ha fattat hur den ska uppföra sig när jag är gravid.

Visst är det härligt att ungen kan gå till dagis, men jag tycker synd om dagisfröknarna som får umgås med mitt lilla monster hela dagen.

• Blindness
    FruHeo skrev 2009-10-05 15:19:50 följande:
    3bus: intressant på min ära! Måste fråga vår doktor om saken för pulmin fungerar inte så himla bra för Saga, litet bättre för Melina.Blind: den är under kontroll just nu iaf, kroppen verkar ha fattat hur den ska uppföra sig när jag är gravid.Visst är det härligt att ungen kan gå till dagis, men jag tycker synd om dagisfröknarna som får umgås med mitt lilla monster hela dagen.
    Pssst, det har dom betalt för
  • FruHeo

Blind: hahaha ja! Tur för oss för det är ingen som vill umgås med dem, de är verkligen inne i en odräglighetsperiod just nu. Mamman kanske är lite otålig, lättretad och har en mycket kortare stubin än vanligt, men det är faktorer vi inte funderar över! Hahahaha

• FruHeo
    2små2stora skrev 2009-10-05 16:06:18 följande:
    Heoo: www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.... När jag läste nu så såg jag att lösningen för nebulisator inte tillhanda hålls men å andra sidan så kanske de är tillräckligt stora för att kunna inhalera med en nebunette nu.
    Hm.... problemet för oss är att de behöver inhalera via nebulisator, nebunetten är inte tillräckligt effektiv om du förstår vad jag menar!
  • 2små2stora
    Heoo: Om de kör det andra via nebulisator och denna via nebunette så kanske det funkar. enbart nebunette funkar inte för J heller.
  • Blindness

Leya stod på ett styre och hängde på staketet när jag kom på dagis idag... där stod hon ända tills jag öppnade grinden, då först kom en fröken springande. Antar att dom får klättra rätt friskt på dagis men tycker det är lite väl när hon hänger på staketet ut till parkeringen...

Nu har jag äntligen målat klart tror jag

• 2små2stora
    Blind: det lät lite läskigt.

Det känns rätt bra med J's dagis de verkar ha stenkoll på barnen. Gården är uppdelad i 3 delar med grindar och staket. Så att de har uppsikt på barnen hela tiden.
Svar på tråden Majmammor 2007 del 13