• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • Blindness

Morning morning!
    så less på jobbet nu, hua och bä, tror att mörkret har lite med saken att göra också, är så trött på morgnarna.

Hur är läget med alla då?

»-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • 2små2stora
    Blind: här är allt bra, ska snart lämna J på dagis och sedan åka på möte med mitt nattgäng. Efter mötet ska vi köra lite agility med hundarna. Men det känns att det är 7:e dagen i rad nu jag jobbar.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Blindness
    Syrra, men sen blir du långledig igen? Hoppas lämningen går bra idag med!
  • 2små2stora
    Blind: är igentligen långledig nu, men vi har fått lägga in mötet på ledigheten. De vill att jag ska komma på ett möte i morgon också men det tror jag att jag hoppar över. Hela långledigheten försvinner annars.
  • 2små2stora

Lämningen gick bra Hon hoppade över till fröken utan problem.

• Tess82
    2små2stora skrev 2009-10-06 09:13:52 följande:
    Lämningen gick bra Hon hoppade över till fröken utan problem.
    Härligt! Gick ganska bra för oss också idag, hon ville helst inte släppa mig men inga tårar och det är ju ett framsteg. Bytte ledig dag också, hade skrivit att hon skulle vara ledig imorgon men på torsdag så är vanliga personalen på ett möte hela förmiddagen så det är bättre att hon är ledig då.

Nu ska jag åka och söka ett jobb. Bara extra under nov, dec i en butik men allt är bättre än inget och det skulle sökas på plats eller med brev så jag åker dit. Håll tummarna allihop.
  • Blindness
    Syrra, skönt med lämningen

Tess, håller tummarna hårt!
  • Tess82

Tack för era tummar, hon tog bara emot ansökningar nu så skulle hon titta igenom dem sen när ansökningstiden gått ut (den 14e tror jag). Får väl bara vänta och hoppas att hon hör av sig sen då...

Svar på tråden Majmammor 2007 del 13