• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • Blindness
    Syrra, snygga kläder Roligt att shoppa lite!

Jag har variit på föräldramöte, kul att träffa lite andra föräldrar men inga man liksom har kontakt med annars. hade kanske varit kul. Den enda om är kontaktsökande är en mamma till en av Leyas kompisar men henne har vi blivit "varnade" för av folk för dom är tydligen som plåster när dom väl får kontakt, dom är lite konstiga över lag, svårt att veta då...
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • 2små2stora
    Blind: det är kul att få klä upp barnen lite
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • mumia

Idag har Ina varit såååå go! Inget speciellt men bara allmänt snäll, söt, charmig och glad. Allt har flytit på så lätt och glatt. Man vill ju bara äta opp dom när dom är så där go'a puss puss puss puss.... Visst är det härligt med såna dagar

Igår var vi badhuset och bada med syrran och hennes små. Gillas glatt av barnen.

• mumia

Förresten...Tess...jag kanske kommer upp till Rättvik på lördag
    Gubbens förslag tänka sig, bara att passa på

• Blindness

Morning!
    Rätt lugnt här inne nu för tiden, antar att alla har fullt upp med annat

Har inte heller så mycket att säga egentligen, Leya vägrade sitta på pottan imorse så här går det inte alls framåt Tänk, det som var så roligt i somras när hon ropade att hon behövde gå på toa eller stod och knep, nu rinner det bara, ja, hon får inte vara utan blöja alls just nu för det verkar som hon gjort sport av att kissa där man inte får (t ex soffan).

• FruHeo

Hejhejhej!

3bus: ååh fina kläder, jag hade nog satsat på kjolen tror jag

Har inte heller så mycket att säga mer än att Saga får komma hem idag!!!!!!! *dansar av lycka* Samt att magen växer som ogräs, blev helt plötsligt jövligt otymplig och den är verkligen "i vägen" och det är "bara" v 23.....

• RosaNapp

Blindness: lägg ner det några månader då så det kommer ur systemet sas och börja om från början sen?

V tränar nu för fullt med att klä på sig, men han blir upptagen av annat hela tiden. Han har ju inte varit intresserad av att klä sig själv förrän nu egentligen så han kan knappt få på sig en tröja.

Har jag berättat att A går nu? Han började träna på det ca en vecka efter han blev 1 år och nu går han mer än han kryper, men stadig är han inte direkt. Ser rätt kul ut när han försöker SPRINGA efter E och V .

• Blindness
    Heoo, ååh vad kul att ni får komma hem och vad bra att magen växer som den ska

Melva, jo, vi har ju lagt ner det men har ändå satt henne på pottan morgon och kväll (alltså vid blöjbyte). Kanske ska låta det vara helt.... Vad stor A har blivit, tiden går såååå fort!!
  • Trekidz

3bus:jag hade nog valt kjolen Tuff kavaj till boyzen, fräckt med luvan...

Heoo: skönt att ni är hemma o att maggen växer trots att den känns "i vägen"

Elias är på fsk o Tilde sover gott i vagnen där ute ...Inatt hade vi det nice, sov från 22.50 till 04.47, tittade x-tra på klockan...

• Melisabeth
    RosaNapp skrev 2009-09-30 08:03:05 följande:
    Blindness: lägg ner det några månader då så det kommer ur systemet sas och börja om från början sen? V tränar nu för fullt med att klä på sig, men han blir upptagen av annat hela tiden. Han har ju inte varit intresserad av att klä sig själv förrän nu egentligen så han kan knappt få på sig en tröja. Har jag berättat att A går nu? Han började träna på det ca en vecka efter han blev 1 år och nu går han mer än han kryper, men stadig är han inte direkt. Ser rätt kul ut när han försöker SPRINGA efter E och V .
    Oh shit. Att han blivit så stor tyder verkligen på hur stora de större blivit

Fick höra på dagis att lillan typ inte pratar alls där. Skitknepigt att höra då munnen går i ett när hon är hemma, det är itne tyst 1 sekund.
Svar på tråden Majmammor 2007 del 13