• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • Blindness
    Tess, det är Leyas favoritsysselsättning också när hon inte är tillräckligt trött, att knäppa på och av sänglampan = också urdragen Hoppas det går bra med sängen inatt nu då

Apropå bebissparkar, jag funderar om puzz snusar bebbe, hon har inte varit här på några dagar nu

Nu har vi städat lägenheten, lite kvar (badrummet + golv), en av oss har städat konstant mellan 17-21 + en 14-åring som får 250 kr för att hon hjälper till, jag och sambon turades om eftersom någon måste passa Leya. När jag var där uppe så höll 14-åringen på att tjata höl i huvet på mig... när jag sn sa det till sambon så sa han, meh, hon sa inget när jag var där, haha....
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Melva

Blindness: det har du ju rätt i! Det är ju för sjuttsingen augusti nu. Nästa vi hör från henne kanske är en liten rapport om ett litet småsyskon .

• SeriousGangBang

hittade hit jag med

har slutat jobba så nu har ja väl lite mer tid kanske..
    lite högt bltr så ja ska in på koll nästa vecka igen. inte alarmerande högt, men i v.29 va det 127/67 och nu 135/83 så det är ju en höjning på dessa 4 veckor

hoppas allt är bra med er andra,

hur många är det mer som inte klarat av att hålla ihop benen hihi

What the fuck...isn´t it the JUCK
  • Trekidz

Den 10 aug kl 04.14 kom lilla Tilde till världen,3490 g o 51 cm lång Gick ÄNNU snabbare denna ggn, in på förlossn hämtad med rullstol i bilen o ut kom hon kl 04.14, hemsk bilresa in i 190 pga kraftiga krystvärkar då vattnet gick precis då jag satte mig i sätet... Har fortf inte smält det o gör det nog inte på ett tag heller. Men väl inne gick det bra o jag fick ett ynka stygn, nu är vi hemma o ska installera oss i 2-barnslivet Skriver mer sen o läser ikapp

• Melva

Åh, grattis Puzz .

Låter dramatiskt, men vad skönt att ni mår bra.

• Melisabeth
    Trekidz skrev 2009-08-11 22:03:13 följande:
    Den 10 aug kl 04.14 kom lilla Tilde till världen,3490 g o 51 cm lång Gick ÄNNU snabbare denna ggn, in på förlossn hämtad med rullstol i bilen o ut kom hon kl 04.14, hemsk bilresa in i 190 pga kraftiga krystvärkar då vattnet gick precis då jag satte mig i sätet... Har fortf inte smält det o gör det nog inte på ett tag heller. Men väl inne gick det bra o jag fick ett ynka stygn, nu är vi hemma o ska installera oss i 2-barnslivet Skriver mer sen o läser ikapp
    Men kors i taket - GRATTIS!!!!
  • SeriousGangBang
    ohhh... stort grattis
    What the fuck...isn´t it the JUCK
  • Kavat
    Stort grattis! Skönt att allt gick bra, om än dramatiskt.
  • Kavat
    SeriousGangBang skrev 2009-08-11 22:02:37 följande:
    hittade hit jag med har slutat jobba så nu har ja väl lite mer tid kanske.. lite högt bltr så ja ska in på koll nästa vecka igen. inte alarmerande högt, men i v.29 va det 127/67 och nu 135/83 så det är ju en höjning på dessa 4 veckor hoppas allt är bra med er andra, hur många är det mer som inte klarat av att hålla ihop benen hihi
    Skönt att du har slutat jobba! Då kanske blodtrycket lägger sig lite får vi hoppas.
Svar på tråden Majmammor 2007 del 13