• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • 2små2stora
    Blind: de är helt underbara på vårt dagis och det har de varit i alla år. Vi hade samma fröknar till pojkarna för nästan 10 år sedan

Det är bara att hoppas på att han snart inser att något är fel och att kusinens mamma ser till att det inte blir någon vårdnadsflytt.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • mumia

Blind - jag säger inget, bara suckar!! herregud!

3bus - så härligt!

Puzz - jag är också nyfiken hur det går och sååååå avis!!!

Sambon o jag har i alla fall pratat om saken nu så vi vet var vi står. Han vill fortfarande inte men säger inte "aldrig". Vi har kommit överens om att vänta tills vi har lite mer klarhet hur det blir med mitt jobb. Har ju bara vikariat nu och av erfarenhet vet vi ju att det var ingen hit att gå på fp utan att ha nå jobb att gå tillbaka till, så det vore en fördel om jag kunde få en tillsvidareanställning innan.

Jag har varit o leverarat dill, gräslök o svamp till min mormor. Så glad hon blev. Åkte ut o luncha hos min mor o far sen. Jolina sover en sväng nu, verkar som vi kan få ordning på dygnsrytmen igen

Ikväll blir det grillknytis hos grannarna med hela kvarteret, så jag lär väl handla lite bara hon vaknar.

Jolina är helt underbar!
  • 2små2stora

Nu har jag varit och hämtat kommandorskan på dagis som de kallar henne där

• SeriousGangBang

blind: låter som min syster det där... som jag dessvärre inte har nån eg verkar det som.
    en rejäl jävla käftsmäll kanske skulle få dom att vakna upp

What the fuck...isn´t it the JUCK
  • Blindness
    SeriousGangBang skrev 2009-08-14 15:24:35 följande:
    blind: låter som min syster det där... som jag dessvärre inte har nån eg verkar det som.en rejäl jävla käftsmäll kanske skulle få dom att vakna upp
    Fy vad jobbigt att ha en syster som är så, jag behöver ju inte ha något med sambons brorsas svärmor att göra (trodde jag iallafall), synd bara att sambons bror är så lättmanipulerad....

Fattar inte vad jag har gjort för ont, nu har jag ont i halsen igen!!!!! Varit utan halsont i två veckor efter att ha haft ont i 1½ månad före det Blir till att ringa HC på måndag om det håller i sig, så här tänker jag inte ha det....
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • FruHeo

Grattis till lilla Tilde, välkommen till världen! Grattis till Elias som nu är storebror!

Blind: men vilken jäääävla kärring! Herregud! Synd med din sambos bror också, att han är så mjäkig.
    Jävla otur med halsen, krya på dig!

3bus: åh låter som ett kanoners dagis!

Tess: hopppas att du tog tentan!

• 2små2stora
    Heoo: de är underbara lämnade papper om hjärtfel och pacemaker idag och det var nästan bråk om vem som skulle få läsa över helgen
  • Kavat

Blind,
    Krya på dig och ja, om kärringen har jag inga kommentarer som är lämpliga att skriva här.

3bus,
    Vilket superbra dagis ni verkar ha!

Tess, håller tummarna att du klarade tentan!

Själv har jag fått njurbäckeninflammation... Har känt mig skitkass länge och varit på diverse läkarkontroller senaste veckan och lämnat urin 3 gånger utan att de kunnat fastställa felet. Så i går fick jag superont i vad jag fått förklarat är njurarna. Så nu har jag i af penicillin tills odlingen är tillbaks, så får vi se om det blir byte av det på måndag.

• Blindness
    Kavat, usch då, det lät inte alls nå vidare, hoppas du har rätt penicillin direkt så du slipper dras med det ännu längre än nödvändigt.

Syrra, skönt med sådana som inte ser allt som ett problem utan faktiskt vill lära sig

Idag ställde sig Leya på en köksstol och kissade, sen när sambon frågade henne varför hon gjorde så då skrattade hon bara, så nu har vi bestämt att det blir blöja ihelgen och omstart på måndag.... behövs nog både för oss och henne, vill hon gå på toa/potta i helgen så får hon men vi ska inte tjata.... Det som började så bra i en hel månad Nu är vi ju lediga igen så som sagt, nya tag...
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • 2små2stora
    Kavat: trist med njurbäckeninflammation Hoppas att det blir bättre snart.

De är riktigt bra, det känns tryggt att lämna henne där.
Svar på tråden Majmammor 2007 del 13