• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • Tess82

Tack till er som håller på att jag klarade tentan, meddelar väl när resultatet kommer .

Linnea -07
  • mumia
    Kavat - Åh så skönt....... *not*   Krya på dig!

Blind - Jolina har ofta byxblöja i stället för trosa än så länge. Men som sagt, en räcker hela dagen för med regelbundna toabesök hålls den torr hela dagen.

Känner mig lite uttråkad och less. Vi hade ju grillknytis hos grannarna nu ikväll och det var så roligt för ALLA i hela kvartert kom. Tipspromenad och lekar och otroligt roligt att få träffa och lära känna alla lite mer (vi brukar vanligtvis bara umgås med en av familjerna) Nu till det tråkiga: har ju naturligtvis råkat låna ut babyvakten så det var ju bara att lämna det roliga och gå hem och sussa tösen. Så nu sitter man här alldeles ensam meddans alla andra roar sig
    Jolina är helt underbar!
  • Melva

Blindness: men jisses, han verkar ju vara ett riktigt stolpskott! Ja, han kommer väl ångra sig senare. Stackars din sambo.

K Kavat: ajdå. Hoppas det ger sig och du mår bättre snart.

Tess82: hoppas du slipper omtenta.

Idag är andra natten som alla barnen sover i samma sovrum och det har gått över förväntan, ännu. Var inga problem igår och inga problem heller idag. Att få dom att somna då. Inte heller verkar dom störa varandra så mycket som jag trodde. V kan ju vara rätt högljudd när han vaknar och ropar och A kan skrika bra högt, gnyr sällan, när han tappar nappen.

• Blindness

Gomöra!
    Idag skulle jag få sovmorgon men kunde inte somna om, jättetråkigt.....

Idag kommer det nån från Finland som ska köpa en bil av sambon (gammal saab V4), tänk att han tar färjan över, kör 30 mil t o r och köper en bil samma dag och sen tillbaka till finland? jaja

»-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Blindness
    Mumia, jättetråkigt Synd att ni inte kom på det tidigare, ingen av dom andra grannarna som hade nån liggande? Fast nu är det ju ändå för sent {#lang_emotions_undecided}
  • 2små2stora
    Blind: det finns människor till allt

Här somnade J vid 19 igår vaknade 20.30 och var kissnödig somnade sedan om vid 22:30 och vaknade med torr blöja . Nu ska vi bara få in att hon ska somna om efter att ha kissat och inte springa runt med storebrors pistol och panga på oss andra som tittar på film
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • 2små2stora

När vi kommer upp på morgonen så kommer maken hem med en skjuten gås.

• Blindness
    Syrra, jag är imponerad av Johanna, vad skönt att det går så bra!! Skjuter man gäss?

Jag som tänke ha blöja på Leya i helgen, nu vägrar hon ha blöja, vill inte ens ha trosor, bara nakenfis. Så nu får jag passa henne på pottan ändå hela tiden Gått bra hittills iallafall
  • 2små2stora
    Blind: Nakenfis är skönt ju

Då är vi två imponerade

Annars är det svårt att äta gåsamiddag på Mårten gås
  • Blindness
    Syrra, det var så sant {#lang_emotions_laughing}

Leya springer omkring och säger "gö som täsket, jöj på äsket"
Svar på tråden Majmammor 2007 del 13