• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • SeriousGangBang
    Kavat skrev 2009-08-11 22:34:06 följande:
    Skönt att du har slutat jobba! Då kanske blodtrycket lägger sig lite får vi hoppas.
    kan väl hoppas på det.. fast ja redan varit ledig i 2 veckor. men det kommer ju inte på en gång...
    What the fuck...isn´t it the JUCK
  • 2små2stora

Puzz: Grattis

SGB: Hoppas att trycket inte stiger mera.

Sitter på jobbet och har det lugnt just nu.

~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • SeriousGangBang
    2små2stora skrev 2009-08-11 23:00:00 följande:
    Puzz: Grattis SGB: Hoppas att trycket inte stiger mera.   Sitter på jobbet och har det lugnt just nu.
    skönt med lite lugn.

ja jag tror inte det kommer göra det.
    onekligen steg undertrycket till 90 med Eddie, men det va i v.38+
    men det är väl bra att de kollar upp iaf eftersom ja har så jäklans ont i huvudet hela tiden, sammandragningar och dimsyn.
    huvudvärken sitter liksomi pannan och bakom ögonen på nåt vis... ser skittrött ut

48 dagar kvar nu bara heja heja heja
  • 2små2stora
    SGB: bra att de kollar upp det.

Nu får jag snart gå hem och sova i regnet
  • Blindness
    Puzz, grattis Hoppas allt går bra för er!! Skrämmande att det gick så fort

Para, passa på att ta det lugnt nu då (så lugnt det går) för sen blir det nog ingen vila på länge kanske När var ditt bf?

Idag ska jag med några arbetskamrater efter jobbet så jag hinner nog inte träffa Leya mer idag, går nog bra för hon är fortfarande hemskt pappig och sambon tycker det är såååååå roligt och fjäskar lite extra för henne
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • SeriousGangBang
    2små2stora skrev 2009-08-12 06:43:59 följande:
    SGB: bra att de kollar upp det.Nu får jag snart gå hem och sova i regnet
    hoppas iaf att du fick sova under tak så du inte behövde ligga i regnet

blind: 28/9. är i v.33+1 idag tror ja.
    är mycket mindre än med både kasper och eddie, både magmått och viktmässigt, har hittills bara gått upp 17,9 (jämfört med nästan 26 i samma vecka med eddie.)
    ja jag har satt mig i soffan nu med datorn och ska inte göra så mycket mer idag än att hämta barna kl 15.
    dammsög lite förut, men fick satans ont i magen av det, så ja struntar i det.

skoj med lite after work
  • Blindness
    Para, närmar sig med stormsteg Spännande? Sitt du och slöa med datorn, skönt att ha slödagar
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • SeriousGangBang
    Blindness skrev 2009-08-12 10:05:33 följande:
    Para, närmar sig med stormsteg Spännande? Sitt du och slöa med datorn, skönt att ha slödagar
    har inte haft nåt annat känns det som
    gjorde ju sista arbetspasset i onsdags som personlig assistent, så all energi gick dit. nu har jag ingen energi kvar alls nästan.

ont i huvet idag igen. men vad jag vill minnas så mådde ja såhär med eddie med... fast ja va lite mer trasig i skallen med än nu
  • Melva

Meh, skrev ju ett inlägg...

V skiter fortfarande i princip bara vatten. Nu är det 4e dagen, men han har ingen feber och har druckit rätt mycket och fått behålla det. Säger att han är hungrig, men vill inte äta så mycket (jag tror han är lite rädd för att kräkas också,d et upprepar han hela tiden "jag vill inte kräkas"). Men vad kan jag ge för att stabilisera magen?
    Är nästan så pigg och kry som han brukar vara.

• 2små2stora
    Melva skrev 2009-08-12 14:45:26 följande:
    Meh, skrev ju ett inlägg... V skiter fortfarande i princip bara vatten. Nu är det 4e dagen, men han har ingen feber och har druckit rätt mycket och fått behålla det. Säger att han är hungrig, men vill inte äta så mycket (jag tror han är lite rädd för att kräkas också,d et upprepar han hela tiden "jag vill inte kräkas"). Men vad kan jag ge för att stabilisera magen? Är nästan så pigg och kry som han brukar vara.
    Blåbärssoppa eller majsvälling
Svar på tråden Majmammor 2007 del 13