• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • Blindness

Morning!
    Nu sitter man på jobbet, usch och fy, vill börja mitt nya jobb nu men inget verkar hända på den fronten.... uuuuuurjobbigt! Bara att bita ihop.

Sambon skulle lämna Leya på dagis idag så jag kunde skynda till jobbet och få lite flex, dock glömde han napp o nalle hemma så jag fick ta en tur till dagis ändå så jag kom faktiskt senare än vad jag brukar när jag lämnar Leya... jahaja...

»-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • 2små2stora
    Blind: jag kom hem precis när maken och J skulle gå så jag åkte på att lämna på dagis.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • FruHeo

3bus: neeej inte ned i vikt! Upp i vikt har vi ju kommit överrens om ju!!!!!!!!!!!! *tittar strängt på vågen*
    Gud vad duktig hon är på att rita. Melina ritar mest cirklar och prickar, Saga ritar bara streck, om hon har ro att sitta vill säga.......

Blind: ja men ja tack!

Jag måste bara säga att tjejernas farbror och hans sambo är två klippor. Melina sa igår vid 10-snåret att hon ville sova hos pille å pemma (hon kallar dem så... ), så vi ringde, inga problem. Dessutom kläckte Philip idén att han skulle sova hos Saga i natt så maken och jag iaf kunde ses lite. Gissa om vi ljublade. Så det blev god mat och sen började vi titta på första Stieg Larsson filmen men jag somnade efter 1.40 typ. Så vi ska se slutet nu på morgonen. Blir nog bra ur mardrömssynpunkt också, boken hade jag inga problem med, men filmen, hua hua, den var riktigt äcklig!
    Saknar lite detaljer från boken, men de är fortfarande bra, filmen alltså....

• Blindness
    Heoo, skönt med lite tid för varandra. Jag och sambon har stått i ett varsit rum och donat, jag har hållt på med mitt projekt och han håller på att sätta upp väggskivor i lägenheten (sen tappade han skruvdragaren på sitt nageltrång så då blev det inge mer sen)

Syrra, hoppas du får sova gott nu då
  • Tess82

Nu har jag läst ikapp efter en helg på jobbet. Fattades folk igår så jag sprang runt och hjälpte till på två andra avdelningar förutom den jag var bokad på. Lite rörigt men samtidigt så slipper man ha koll på mediciner och sånt, bara göra det som andra säger behövs göras.

Har också sålt lite på bytardagar i helgen, fick ihop drygt 300 kr men det blev en hel del kvar också. Lite vinterkläder plockade jag med hem men resten fick vara kvar för jag orkade inte leta, det skulle skänkas till Rumänien och det är ju mycket bättre än att slänga.

Idag jobbar jag 13-16 så jag ska lämna Linnea på dagis till lunch, lite dumt att lämna mitt i vilan så hon fick äta där.

• Trekidz

Efterkontrolltime hos bm ida ...Inget man längtar efter precis,spec inte förlgenomgången,har fortf sån ångest över det,fast visst är det då det är bra att "älta" det....

• Blindness
    Puzz, hoppas det går bra. Både den fysikaliska undersökningen och pratet.

Tess, ja visst är det bra att man kan lämna till välgörenhet
  • 2små2stora
    Heoo: vad härligt med lite avlastning

Själv är jag i stor beundran över M's EP-sköterska som har roddat ihop en massa idag.

Blind: jag fick sova gott ngr timmar innan telefonen började ringa.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
Svar på tråden Majmammor 2007 del 13