• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • Blindness
    Kavat skrev 2009-09-27 13:43:30 följande:
    Har du testat laktostabletter?Det är faktiskt rätt smidigt just när man är bortbjuden. Funkar väl inte helt fullt ut här, men slipper kramperna och fisarna och det är mycket värt!
    Finns det receptfritt? Skulle helt klart vara intresserad så man slipper be folk köpa laktosfria produkter istället.
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Kavat
    Blindness skrev 2009-09-27 14:58:00 följande:
    Finns det receptfritt? Skulle helt klart vara intresserad så man slipper be folk köpa laktosfria produkter istället.
    Japp. De är rättså dyra, men det är ju laktosfritt med.

Finns några olika sorter och olika storlekar på förpackningar. Jag köpte 10 pack första gången för att testa om det gick och sen större pack.
  • 2små2stora

Nu har jag nästan gjort klart 1 rum i källaren Maken ska bara bära ut ett motorblock som ligger där. Måste köpa en hylla och ställa i där till legot.

Johanna har haft 2 dagar utan snuva men nu rinner snuvan igen På måndag ska hon till astma/allergi läkaren ska ta upp detta med den evigt rinnande näsan då. Och att hon går ned i vikt igen.

~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Trekidz

Kikar in en sväng, fullt upp...

• 2små2stora

Måste få skryta lite om J Hon ritar gubbar med ögon, näsa, mun, armar och ben Visserligen efter att jag frågade om gubben skulle ha ben, armar men ögon, näsa och mun gjorde hon helt själv.

• Melisabeth
    2små2stora skrev 2009-09-27 19:25:35 följande:
    Måste få skryta lite om J Hon ritar gubbar med ögon, näsa, mun, armar och ben Visserligen efter att jag frågade om gubben skulle ha ben, armar men ögon, näsa och mun gjorde hon helt själv.
    Wow

Ellan ritar pyttekrusiduller och grejer, men ingen människa kan lista ut vad det ska föreställa
  • Blindness
    Syrra, ja det var duktigt Leya ritar cirklar och ibland blir dom t o m runda

Fick inte mycket sålt på klädförsäljningen men jag skänkte en hel del till barn i Lettland istället

Själv har jag målat taket i rummet jag håller på med och fy vad jobbigt det är att måla uppåt. Finns bild i min blogg (vilket man måste ha inbjudan till så säg bara till om någon är intresserad zecretzz.blogspot.com)

Känner inte alls för jobb imorrn... usch och fy....
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Melisabeth
    Blindness skrev 2009-09-27 21:57:59 följande:
    Syrra, ja det var duktigt Leya ritar cirklar och ibland blir dom t o m runda Fick inte mycket sålt på klädförsäljningen men jag skänkte en hel del till barn i Lettland istället Själv har jag målat taket i rummet jag håller på med och fy vad jobbigt det är att måla uppåt. Finns bild i min blogg (vilket man måste ha inbjudan till så säg bara till om någon är intresserad zecretzz.blogspot.com) Känner inte alls för jobb imorrn... usch och fy....
    Jatack
  • 2små2stora

J har ju ritat cirklar och små prickar länge men idag kom hon med papper och penna och sa rita gubbe.

• 2små2stora

Nu är det bara 4 timmar kvar tills jag får åka hem och sova.

Svar på tråden Majmammor 2007 del 13