Mammor i nynäshamn?
Hej!
Jag är relativt nyinflyttad till en förort strax utanför Nynäshamn. Är 25 år, gift och har en son på 3 månader. Skulle vara jättekul att lära känna fler i Nynäshamnsområdet! Hör av er!
Hej!
Jag är relativt nyinflyttad till en förort strax utanför Nynäshamn. Är 25 år, gift och har en son på 3 månader. Skulle vara jättekul att lära känna fler i Nynäshamnsområdet! Hör av er!
Först är det sång och sånt. Sedan brukar det vara lite olika stationer för sinnen, typ msak känsel och så. Sen går man ner och fikar som vanligt har jag för mig, men det är ju tre år sen jag var där...
babykonserten är så fin, då är det marita som sjunger och någon spelar gitarr eller nått, blåser såpbubblor och det är så mysigt!
Sen har dom vatten i dopfunten och lite melon, bomull att känna på, speglar att titta i ovs det är verkligen toppen! Det är uppe i kyrkan och man ska vara i tid för annars kan det vara svårt att komma in eftersom dom är i det bakre rummet.
okej då måste man ju gå di t.låter intressant..
tack för info om det..
S Rydin skrev 2009-09-14 20:04:58 följande:
fru Wanqvist skrev 2009-09-17 11:13:52 följande:
Någon mer som ska gå på öppna förskolan imorgon?!
Hej på er! Vilken tid var babykonserten på måndag? Hur månag ska dit, ska vi gå dit tillsammans? Jag gör en lista här och så kan man ju fylla i sitt namn:
Babykonsert måndag:
Beckis24
ska inte dit men det är klockan 9.30 och 13.00
Babykonsert måndag:
Beckis24
SRydin
Babykonsert måndag: Beckis24 SRydin Sandy248