• Beckis 24

Mammor i nynäshamn?

Hej!
    Jag är relativt nyinflyttad till en förort strax utanför Nynäshamn. Är 25 år, gift och har en son på 3 månader. Skulle vara jättekul att lära känna fler i Nynäshamnsområdet! Hör av er!

• Svar på tråden Mammor i nynäshamn?
  • skrattmaja

hittat till denna tråd tack vare srydin!
    även jag finns i ösmo. är tvåbarnsmamma sen i början på juni då emilia föddes, storasyster är 3 år!

gick mest i Nynäs på öppna o babycafe med johanna o har nog tänkt att göra likadant denna gång, tom tänkt att gå nu på förmiddagen men upptäckte att jag hade lite annat att fixa idag men annat kom ivägen!

skratt-maja numer mamma till johanna och emilia ♥
  • S Rydin

Beckis. babycafe i Ösmo är tisdagar, men jag har för mig att det inte är imorgon...

• Turboplingen

Vart ligger babycafé och öppna förskolan här i Nynäshamn?
    Inte hunnit se mig omkring så mycket

• S Rydin

i församlingshemmet bredvid kyrkan

• Turboplingen

jaha oj va nära det blev, tyckte det stog mycket barnvagnar där =p Dottern går nämligen på Ankaret

• skrattmaja

stämmer att det inte är ngt imorogn i ösmo för det är personalmöte men fr nästa vecka som vanligt igen med bvc på plats på tisdagar!

• S Rydin

Vad jag tyckte det var mysigt att vara på babycafé igår igen... Var ju tre år sen sist! Tror att det blir öppna i Sorunda imorgon, men man vet aldrig... Kanske ska vara hemma och göra nytta... Tråkigt, men det behövs. garaget ser ut som en krigszon... Ska till bvc imorgon 1330 också... Mycket ska man hinna med...

• skrattmaja

srydin, låter bra att det var mysigt som vanligt på babucaféet, ska verkligen försöka få till att åka iväg!
    garaget jag, här behövs en tur till återvinningscentralen, det är så mkt papper! alal dessa kartonger som blivit efter presenter....(johannas födelsedag mestadels)

spännande med bvc, vi ska dit imorgon emilia o jag, dags för 3 mån spruta!!!!

• S Rydin

Imorgon blir det nog öppna i Sorunda och sen blir det bvc och tvåmånaderskontroll... Hoppas ni har det bra allihop!

Svar på tråden Mammor i nynäshamn?