Mammor i nynäshamn?
Hej!
Jag är relativt nyinflyttad till en förort strax utanför Nynäshamn. Är 25 år, gift och har en son på 3 månader. Skulle vara jättekul att lära känna fler i Nynäshamnsområdet! Hör av er!
Hej!
Jag är relativt nyinflyttad till en förort strax utanför Nynäshamn. Är 25 år, gift och har en son på 3 månader. Skulle vara jättekul att lära känna fler i Nynäshamnsområdet! Hör av er!
Computer ergonomics
Mycket starta eget, men mest om försäljning, att man ska ta fram sitt egna jag och komma på vad man vill göra och få bättre självförtroende.
Sen praktiserar man hos dom också, telefonförsäljning..
Inget för mig det där sista men jag jobbar på med det också, har ju precis börjat ringa så vem vet..
Vi mår bara bra! Hafr haft besök av minbror och mamma så det har varit fullt upp bara. Nu så ska vi till italien på lördag, hade ingen semester i somras..hur mår ni allihop? missade alltså babycafeet i måndags..någon som var där?
Vi var där på eftermiddagen... Låters om ni ska på varmare semester än oss.. Vi laddar med overaller och mössor för fulla muggar... Insåg precis att jag inte vet om Oliver kan ha sina vinterskor... hmmm. Kanske blir en tripp till pernillas imorogn
jaa man glömmer ju bort att gå in på tråden jo alla mår bra här än så länge tror min stora tjej holler på att bli sjuk men det kan lika gjärna vara att hon är skol trött.vem skulle inte vara det =)
vilka ska på babycafet på måndag??
jag ska dit på em.
spännade att ni har semestrar framför er!
Här har vi precis bokat in oss på babysim/syskonsim som kommer att gå på måndagar start den 12 oktober så jag tror inte att det blir babycafé förrän efter jul!
Hoppas att Emilia kommer att tycka det är lika roligt som Johanna tyckte om att få plaska!
Tendenserna i badbaljan verkar indikera det men det behöver ju inte betyda ngt!
Så avis på beckis som ska få åka till udnerbara italien! så otroligt sugen på det igen, god mat och gott vin!!!
hoppas att ni, s rydin får det trevligt på er tur norröver..
om inte pernillas har så kanske camillas har? har inte spanat in hennes vinterutbud ännu men det kan ju vara ngt!
Vilk ska på babycafeet imorogn bitti? kram
Vi kom inte dit. var ni där?
Har ni haft det bra i Italien?
Beckis 24 skrev 2009-10-11 22:00:21 följande:
ska ev till babycafét på mån men jag går helst på em eftersom då är det fler äldre barn som J inte kliver på...alla kryper åt alla håll och det känns bättre för mig