• Beckis 24

Mammor i nynäshamn?

Hej!
    Jag är relativt nyinflyttad till en förort strax utanför Nynäshamn. Är 25 år, gift och har en son på 3 månader. Skulle vara jättekul att lära känna fler i Nynäshamnsområdet! Hör av er!

• Svar på tråden Mammor i nynäshamn?
  • sleeping angel

Jag har hittat hit jag med tackvare beckis 24! Har en dotter på 10 månader (ENERGI!) och bor i nynäshamn.
    Jag är själv med henne och pluggar så jag kan inte alla dagar men fikar gärna med er om vi kan

• mesina
    sleeping angel skrev 2009-09-07 19:36:30 följande:
    Jag har hittat hit jag med tackvare beckis 24! Har en dotter på 10 månader (ENERGI!) och bor i nynäshamn. Jag är själv med henne och pluggar så jag kan inte alla dagar men fikar gärna med er om vi kan
    välkommen till vårat lilla tillhåll=)
  • mesina
    S Rydin skrev 2009-09-06 17:12:29 följande:
    Mesina: Hoppas ni blir piggare snart! Agnes snuva har gått över nu i alla fall... Hör av dig när ni blir friska så kan vi ses!
    hej sandra jo jag börjar må bättre men inte bra ännu ..å nu håller emmy på å bli sjuk åkså så snart har det gått runt ghela familjen ...men det går ju över hoppas allt är bra med er .kram
  • S Rydin

sleeping angel: Välkommen hit!

Mesina: ni är nog snart på benen igen!

• Beckis 24

sleeping angel skrev 2009-09-07 19:36:30 följande:

Jag har hittat hit jag med tackvare beckis 24! Har en dotter på 10 månader (ENERGI!) och bor i nynäshamn. Jag är själv med henne och pluggar så jag kan inte alla dagar men fikar gärna med er om vi kan
    Hey tjejen! Vad kul att du hittade hit! Vore kul att träffas allihop nån dag, tror ni det går att få ihop nåt? :=)
  • S Rydin

Nåt måste ju gå att få ihop! Jag kan alla förmiddagar... Onsdag och fredag kan jag hela dagen! Bara att komma med idéer på tid!

Hjälp vad det ringer på dörren hela tiden nu... Tror att varenda unge ska sälja jultidningar... Det är väl inte jul än!

• S Rydin

Öppna förskolan i Nynäs imorgon någon??? Vi ska dit i alla fall! Kanske ses?!

• Turboplingen

Har öf öppet på måndag nästa vecka?
    Tänkte kanske komma dit då isåfall, dotterns förskola har stängt då nämligen
    så nått måste man hitta på den lediga dagen..

• S Rydin

turboplingan: i nynäs är det bara babycafe på måndagar...

Svar på tråden Mammor i nynäshamn?