• Beckis 24

Mammor i nynäshamn?

Hej!
    Jag är relativt nyinflyttad till en förort strax utanför Nynäshamn. Är 25 år, gift och har en son på 3 månader. Skulle vara jättekul att lära känna fler i Nynäshamnsområdet! Hör av er!

• Svar på tråden Mammor i nynäshamn?
  • mesina

funderar åkså på att gå på baby cafe imorgon hoppas vi ses där..men det beror på hur hugge mår.

• mesina
    Turboplingen skrev 2009-09-09 07:30:21 följande:
    Nej usch säg inte så =pVill ha min söta mysiga dotter tillbaka ;)Nejdå hon är super söt sina stunder, men när hon inte får som hon vill ja..då vill jag bara blunda och hålla för öronen och säga lalalala jag ser inget och hör inget lalalala..till råga på detta så är hon i en pappafas nu så nu är alla pappa ink jag =p
    jag känner verkligen igen mej ..min dotter är så änn...
    har du testat å bete dej lika dant som din dotter å se  hur hon reagerar ,när min dotter var mindre å la sej på golvet å skrek så gjorde jag lika dant då blev hon helt tyst..

ett bra knep ..
  • sleeping angel
    mesina skrev 2009-09-13 19:58:54 följande:
    funderar åkså på att gå på baby cafe imorgon hoppas vi ses där..men det beror på hur hugge mår.
    skulle du gå imorgon och undrar vilka jag och beckis är i skaran så är jag den med flickan som INTE sitter där jag sitter och kryper överallt...dessutom har vi med oss en gåstol
  • Turboplingen
    mesina skrev 2009-09-13 20:01:48 följande:
    jag känner verkligen igen mej ..min dotter är så änn...har du testat å bete dej lika dant som din dotter å se  hur hon reagerar ,när min dotter var mindre å la sej på golvet å skrek så gjorde jag lika dant då blev hon helt tyst..ett bra knep ..
    hahaha bra förslag =p
    ska jag definitivt testa, förutom i affärer då..
    Vill ju inte att folk ska tro att jag rymt från hispan ;p
    S Rydin skrev 2009-09-09 20:32:01 följande:
    Nån som är sugen på en fika imorgon??? Ska vara på bvc 13.30, men fikar eller lunchar gärna innan.
    se där, jag ska vara på bvc 14 om jag inte mins fel =p
  • fru Wanqvist

hej här kommer vi!
    jagh heter Daniela bor på Lisö och är mamma till Ia 3.5 år och lillebror Lukas 3.5 månader.
    skulle vilja träffa nytt folk och komma ut lite och funderar på att kika in på babycafét nån dag.
    ni som varit där, är det bra?
    nyfiken och pigg på att träffa lite folk som sagt *skratt

• Turboplingen

Vill också ha en liten till *drömmer mig bort*

Här är vi förkylda så det blir bara bvc sen hem och mysa i väntan på mannen..

• mesina
    fru Wanqvist skrev 2009-09-14 09:27:24 följande:
    hej här kommer vi!jagh heter Daniela bor på Lisö och är mamma till Ia 3.5 år och lillebror Lukas 3.5 månader.skulle vilja träffa nytt folk och komma ut lite och funderar på att kika in på babycafét nån dag.ni som varit där, är det bra? nyfiken och pigg på att träffa lite folk som sagt *skratt
    hej ja det är jätte bra där tycker jag ..rekomenderar att gå dit..nästa måndag är det babykonsär i kyrkan ..istället för babycafe..
  • S Rydin

fru wanqvist: Välkommen hit! Klart att du ska hänga på till babycafé ngn gång! Babykonserten brukar också vara jättemysig.

Svar på tråden Mammor i nynäshamn?