• Beckis 24

Mammor i nynäshamn?

Hej!
    Jag är relativt nyinflyttad till en förort strax utanför Nynäshamn. Är 25 år, gift och har en son på 3 månader. Skulle vara jättekul att lära känna fler i Nynäshamnsområdet! Hör av er!

• Svar på tråden Mammor i nynäshamn?
  • Beckis 24
    Sandy248 skrev 2009-09-19 15:52:51 följande:
    Babykonsert måndag: Beckis24 SRydin Sandy248
    Ska vi ta 9.30? Vart ska vi träffas?
  • acre

Hej
    jag bor oxå i nynäshamn och har läst här lite men inte skrivit nåt.
    Jag är oxå mammaledig fick en son den 27/7 med planerat kejsarsnitt.
    Har varit inne och tittat på era sidor men känner inte igen nån av er.
    Jag har inte varit på babycafe förut har inte riktigt förstått vad man gör där.
    hoppas jag inte tränger mig på i er tråd.....

• S Rydin
    acre skrev 2009-09-19 18:22:06 följande:
    Hejjag bor oxå i nynäshamn och har läst här lite men inte skrivit nåt.Jag är oxå mammaledig fick en son den 27/7 med planerat kejsarsnitt.Har varit inne och tittat på era sidor men känner inte igen nån av er.Jag har inte varit på babycafe förut har inte riktigt förstått vad man gör där.hoppas jag inte tränger mig på i er tråd.....
    Välkommen till oss! Du tränger dig inte in... Det är bara kul om vi blir fler! Häng gärna med oss till babycafé ngn dag!

Beckis 24 skrev 2009-09-19 17:07:11 följande:
    Min buss kommer in klockan 9 så jag kan ses vart som helst. Ska vi säga vid fontänen?
  • mesina
    Hejjag bor oxå i nynäshamn och har läst här lite men inte skrivit nåt.Jag är oxå mammaledig fick en son den 27/7 med planerat kejsarsnitt.Har varit inne och tittat på era sidor men känner inte igen nån av er.Jag har inte varit på babycafe förut har inte riktigt förstått vad man gör där.hoppas jag inte tränger mig på i er tråd.....
    hej å välkommen till vårt forum ..ju fler detso bättre
  • Sandy248

Beckis 24 skrev 2009-09-19 17:07:11 följande:

Ja det blir bra. Vi ses vid fontänen =)
  • Sandy248
    Hej jag bor oxå i nynäshamn och har läst här lite men inte skrivit nåt. Jag är oxå mammaledig fick en son den 27/7 med planerat kejsarsnitt. Har varit inne och tittat på era sidor men känner inte igen nån av er. Jag har inte varit på babycafe förut har inte riktigt förstått vad man gör där. hoppas jag inte tränger mig på i er tråd.....
    Välkommen hiiit =)
    Skall du med på babykonsert imorgon?
  • Beckis 24

Fonbtänen 9.30 blir bra! Ses då! Völkommen hit acre :)

• S Rydin

Tror att tråden dött lite... Mår ni bra allihopa???

• Turboplingen

Nja trött och sliten med spänningshuvudvärk..
    Annars är det bra..
    Börjat på kurs mitt emot bibblioteket =)

• S Rydin

vad för kurs?? Något spännande??? Själv håller jag på och röjer i garaget och i källaren, samt försöker packa till lapplandsresan på fredag... Overaller fram...

Svar på tråden Mammor i nynäshamn?