• Beckis 24

Mammor i nynäshamn?

Hej!
    Jag är relativt nyinflyttad till en förort strax utanför Nynäshamn. Är 25 år, gift och har en son på 3 månader. Skulle vara jättekul att lära känna fler i Nynäshamnsområdet! Hör av er!

• Svar på tråden Mammor i nynäshamn?
  • S Rydin

tror det blir sorunda för min del...

• skrattmaja

tyvärr inte, jag ska bege mig in till sthlm o mitt gamla jobb då!!!
    siktar på måndagen efter.....

srydin, hur gick det på bvc? vi har ju en klump!!!{#lang_emotions_embarassed}
    brukar du träffa birgitta?

skratt-maja numer mamma till johanna och emilia ♥
  • S Rydin

Skrattmaja: Det gick bra. Agnes väger 4440 nu och är 57,5 lång. Hon följer sin kurva fint. Nu ska vi bara bli av med snoret... Vi brukar träffa Birgitta, men igår var det Lillmarie och Magnus.

• S Rydin

mesina: Ja absolut!!! Agnes kissade nästan på henne... Oooops! Nu verkar det som snoret börjar avta och det är ju skönt. Imorogn ska vi till nynäs och sälja vår lägenhet... Ska bli så skönt... Synd bara att man måste åka bussen så tidigt...

• Beckis 24
    mesina skrev 2009-09-03 09:17:06 följande:
    någon som skall till babycafe på måndag i nynäs 09:30??
    Jag hade tänkt att gå på måndag i nynäs på morgonen! Ska vi ses någonstans strax innan så vi känner igen varandra? vore jättekul om vi gick några stycken :)
  • Beckis 24
    skrattmaja skrev 2009-08-31 11:21:09 följande:
    hittat till denna tråd tack vare srydin!även jag finns i ösmo. är tvåbarnsmamma sen i början på juni då emilia föddes, storasyster är 3 år!gick mest i Nynäs på öppna o babycafe med johanna o har nog tänkt att göra likadant denna gång, tom tänkt att gå nu på förmiddagen men upptäckte att jag hade lite annat att fixa idag men annat kom ivägen!
    Vad kul! Var i Ösmo bor du?
  • skrattmaja
    Beckis 24 skrev 2009-09-04 09:33:32 följande:
    Vad kul! Var i Ösmo bor du?
    vi bor på vidars väg, på andra sidan barkmans väg ner mot skogen!
    och ni???
    skratt-maja numer mamma till johanna och emilia ♥
  • Beckis 24
    skrattmaja skrev 2009-09-04 09:36:34 följande:
    vi bor på vidars väg, på andra sidan barkmans väg ner mot skogen!och ni???
    ok, det är ju ganska nära oss då! Vi bor på björnclous väg, de gula radhuslägenheterna uppe på höjden! Vad kul med fler mammor i området!
  • Beckis 24
    Turboplingen skrev 2009-08-31 14:50:40 följande:
    Vart ligger babycafé och öppna förskolan här i Nynäshamn?Inte hunnit se mig omkring så mycket
    följ med på måndag om du kan :)
Svar på tråden Mammor i nynäshamn?