• Beckis 24

Mammor i nynäshamn?

Hej!
    Jag är relativt nyinflyttad till en förort strax utanför Nynäshamn. Är 25 år, gift och har en son på 3 månader. Skulle vara jättekul att lära känna fler i Nynäshamnsområdet! Hör av er!

• Svar på tråden Mammor i nynäshamn?
  • Turboplingen

Fika är jag helt klart på =) Hoppas bara dottern är det också =p
    Hon är i den härliga 2 års trottsen..

• S Rydin

nice! trots är kul... min kille är ganska bra på det han med...

• Turboplingen

Undrar om det kommer gå över någon gång?
    Denna vecka är hon fröken nej.. allt är nej =p

• Roli

Hej

Babycafeet i församlingshemmet är en jättebra plats att träffa andra mammor med barn under ett år. Måndagar 9,30 - 11,30 eller 13,00 - 15,00. Sångstund kl. 10 och kl. 13,30
    Öppna förskolan ons och fre 9-11,30 för alla hemmavarande barn tillsammans med vuxen. Sångstund kl,10
    Jag arbetar på båda men är just nu tjänstledig men vet att det är väldigt populärt. Fram för allt babycafeet med många nyblivna mammor.

Lycka till!

• mesina
    Turboplingen skrev 2009-09-08 20:14:54 följande:
    Undrar om det kommer gå över någon gång?Denna vecka är hon fröken nej.. allt är nej =p
    oj oj min dotter är 7 å det blir värre med åren jag lovar ..men de är så härliga ändå ..så håll ut efter tonåren brukar de släppa sejs det ..
  • Sandy248
    Turboplingen skrev 2009-09-08 20:14:54 följande:
    Undrar om det kommer gå över någon gång? Denna vecka är hon fröken nej.. allt är nej =p
    oj vad jag känner igen detta på min dotter :) nej nej nej...hihi!
    Förhoppningsvis går det över! =)
  • Turboplingen
    mesina skrev 2009-09-08 22:42:29 följande:
    oj oj min dotter är 7 å det blir värre med åren jag lovar ..men de är så härliga ändå ..så håll ut efter tonåren brukar de släppa sejs det ..
    Nej usch säg inte så =p
    Vill ha min söta mysiga dotter tillbaka ;)
    Nejdå hon är super söt sina stunder, men när hon inte får som hon vill ja..
    då vill jag bara blunda och hålla för öronen och säga lalalala jag ser inget och hör inget lalalala..
    till råga på detta så är hon i en pappafas nu så nu är alla pappa ink jag =p
  • S Rydin

Nån som är sugen på en fika imorgon??? Ska vara på bvc 13.30, men fikar eller lunchar gärna innan.

• Beckis 24

S Rydin skrev 2009-09-09 20:32:01 följande:

Nån som är sugen på en fika imorgon??? Ska vara på bvc 13.30, men fikar eller lunchar gärna innan.
    vi ska på babycafeet kl 9.30 imorgon..kom dit :)
Svar på tråden Mammor i nynäshamn?