• Beckis 24

Mammor i nynäshamn?

Hej!
    Jag är relativt nyinflyttad till en förort strax utanför Nynäshamn. Är 25 år, gift och har en son på 3 månader. Skulle vara jättekul att lära känna fler i Nynäshamnsområdet! Hör av er!

• Svar på tråden Mammor i nynäshamn?
  • skrattmaja
    Beckis 24 skrev 2009-09-04 09:59:06 följande:
    ok, det är ju ganska nära oss då! Vi bor på björnclous väg, de gula radhuslägenheterna uppe på höjden! Vad kul med fler mammor i området!
    aha där bodde vi innan flytt till vidars, i en lägenhet ej i radhus!!!
    vi har bott på lite olika adresser här i ösmo!
    skratt-maja numer mamma till johanna och emilia ♥
  • Turboplingen
    Beckis 24 skrev 2009-09-04 10:03:42 följande:
    följ med på måndag om du kan :)
    Vilken tid va det?
    Kan ju alltid skjuta fram tiden på förskolan eller låta henne ha ledigt =)
  • S Rydin

Nu har jag ångrat mig! Åker in till Nynäs på måndag i alla fall! Det är ju så mysigt där! Får prova Sorunda ngn annan gång...

• Beckis 24

S Rydin skrev 2009-09-04 20:04:18 följande:

Nu har jag ångrat mig! Åker in till Nynäs på måndag i alla fall! Det är ju så mysigt där! Får prova Sorunda ngn annan gång...
    Jag är snurrig..har ju BVC på måndag klockan 10..då blir det nog svårt att hinna med baby cafeet..ååh..typiskt! Eller var det kl 09 det började eller 09.30??
  • S Rydin

Det börjar 9.30, men du kan väl komma ner när du är klar? Eller en fika efteråt kansek. Jag ska ta 13 bussen hem så jag blir ju kvar ett tag...

• mesina

det blir inget babycafe för oss imorgon hugo är gätte förkyld å jag med ,men ha det så skoj ..

• S Rydin

Mesina: Hoppas ni blir piggare snart! Agnes snuva har gått över nu i alla fall... Hör av dig när ni blir friska så kan vi ses!

• Sandy248

hej på er! =)
    Vore kul o haka på tråden här. Är en Gotländska inflyttad i Nynäshamn. Har en dotter på snart 3år och en till på 3 månader =) Själv är jag 24.
    Är det några som skall på babycafet idag?

• Beckis 24

S Rydin skrev 2009-09-05 20:45:48 följande:

Det börjar 9.30, men du kan väl komma ner när du är klar? Eller en fika efteråt kansek. Jag ska ta 13 bussen hem så jag blir ju kvar ett tag...
    Har skickat ett meddelande till dig! :)
  • Beckis 24
    Sandy248 skrev 2009-09-07 08:16:51 följande:
    hej på er! =) Vore kul o haka på tråden här. Är en Gotländska inflyttad i Nynäshamn. Har en dotter på snart 3år och en till på 3 månader =) Själv är jag 24.Är det några som skall på babycafet idag?
    Välkommen hit!!
Svar på tråden Mammor i nynäshamn?