• Beckis 24

Mammor i nynäshamn?

Hej!
    Jag är relativt nyinflyttad till en förort strax utanför Nynäshamn. Är 25 år, gift och har en son på 3 månader. Skulle vara jättekul att lära känna fler i Nynäshamnsområdet! Hör av er!

• Svar på tråden Mammor i nynäshamn?
  • Beckis 24
    HeartsOnFire skrev 2009-08-18 22:19:33 följande:
    Beckis 24 skrev 2009-08-18 20:06:59 följande:
    Ja det låter väldigt trevligt.Jag jobbar måndag-torsdag varje vecka så det får väl för min del isåfall bli någon dag då jag är ledig.
    Ok, här är ett förslag, fika i nynäshamn nu på fredag klockan 12? :) eller hur har du det med dagis då rydin?
  • S Rydin

Jag brukade gå i Nynäs på öppna förut. Ska nog fortsätta med det om dom inte kommerigång i Sorunda förstås, då måste jag ju testa det med... Måste hämta Killen på dagis klockan 12 på fredag... Så det passar inte så bra

• HeartsOnFire

Beckis 24 skrev 2009-08-19 22:19:54 följande:

Ok, här är ett förslag, fika i nynäshamn nu på fredag klockan 12? :) eller hur har du det med dagis då rydin?
    Min son går i förskolan...han har inskolning. Idag är vi hemma för att han är sjuk så imorgon blir det inget för oss.
  • Beckis 24

S Rydin skrev 2009-08-20 07:53:32 följande:

Jag brukade gå i Nynäs på öppna förut. Ska nog fortsätta med det om dom inte kommerigång i Sorunda förstås, då måste jag ju testa det med... Måste hämta Killen på dagis klockan 12 på fredag... Så det passar inte så bra
    Det kanske är bättre att någon av er kommer med ett förslag, jag är mer flexibel eftersom jag bara har en liten bebis :)
  • S Rydin

På måndag kanske. Hämtar Oliver 12 så sen kan vi ta bussen till Ösmo eller Nynäs.

• Beckis 24

S Rydin skrev 2009-08-20 18:19:40 följande:

På måndag kanske. Hämtar Oliver 12 så sen kan vi ta bussen till Ösmo eller Nynäs.
    Jag åker till småland på måndag och är borta tills på fredag, min familj är där, blev en spontangrej. Men gärna nån gång när jag är hemma igen!
  • S Rydin

Hör av dig när du kommer hem då så kan vi bestämma ngt.

• mesina

hej jag är som dej ensam mamma ,jag bor i nynäshamn har en dotter på 7 år och en son på fem månader hör av dej om du känner för det .mvh mesina

• S Rydin

Kul att det finns en till mamma i nynäs... *ler*. Verkar inte vara så många som hittar till denna tråd...

• Beckis 24

S Rydin skrev 2009-08-21 15:05:41 följande:

Hör av dig när du kommer hem då så kan vi bestämma ngt.
    Det gör jag! Då får vi vestämma något. Ja, det vore kul att få fler till denna tråd! :)
Svar på tråden Mammor i nynäshamn?