• gumman grön

xtravaganza

Tråden för oss xtravaganzare där vi kan peppa och stötta varandra i soppätandet!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-22 17:47
    Resultat över hur duktigt vi kämpar!
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m46494617.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-22 17:57
    Då hoppas vi den här länken blir rätt
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m47468635.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-02 07:17
    Recept tråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m47714372.html

• Svar på tråden xtravaganza
  • Hanna91

Heej Alla =) Jag har läst alla era inlägg nu, jag va flitig skrivare på förra tråden, "xtravaganzare samlas vidare" tror jag den hette =) Jag har iallafall hållt på med helfart i 3 månader ungefär.. men fuskat som satan sista månaden.. gått ner ca 24 kg och mitt mål va att gå ner 43. så alltså 19 kilo kvar o de känns underbart=) Jag vill oxå passa på o tipsa alla om att ALDRIG tänka att man kan unna sig en måltid.... de gjorde jag och sen dess har jag inte klarat en vecka utan o äta nåt... :( därför kommer dessa 19 kilona ta lång tid... Men ska kämpa! Lycka till allihopa =)

• Uller

Vad kul att hitta till er. Jag kör också extravaganza och har kört i 3 veckor -8,6 kg hitills. Här har mina gruppträffar ej kommit igång än så hitills kör jag själv, väntar med spänning på träffarna.

• maleo

hej hej !

började med xtravaganza nu i torsdes så är inne på på tredje dagen... och den känns rätt tuff, står att man ska ut o röra på sig men känner mig svag tyvärr.
    har gått ner 3 kilo på två dagar så det känns ju bra även om det kommer plana ut. verkar som om jag har den dyraste kostnade när jag läst en del av era..
    jag betalar 1595: tre första månaderna + soppor som kostar 525 kr i veckan sen betalar jag 599 kr efter tre månaderna i 9 månader framåt..

va kul o hitta en sida där man kan se hur andra har det o få lite bra tips o peppning.

hoppas på att kunna hålla på helfart i 11 veckor då jag vill gå ner 20 kg !

• Mamma till V och E
    maleo skrev 2009-08-29 16:48:21 följande:
    hej hej !började med xtravaganza nu i torsdes så är inne på på tredje dagen... och den känns rätt tuff, står att man ska ut o röra på sig men känner mig svag tyvärr.har gått ner 3 kilo på två dagar så det känns ju bra även om det kommer plana ut. verkar som om jag har den dyraste kostnade när jag läst en del av era..jag betalar 1595: tre första månaderna + soppor som kostar 525 kr i veckan sen betalar jag 599 kr efter tre månaderna i 9 månader framåt..va kul o hitta en sida där man kan se hur andra har det o få lite bra tips o peppning.hoppas på att kunna hålla på helfart i 11 veckor då jag vill gå ner 20 kg !
    Rör på dig trots att du känner dig svag. Det blir mycket lättare då och du kommer snart känna dig piggare.
  • gumman grön

Vågen visad -1,3kg i torsdags, så nu är det sammanlagt 20,6 kg
    Bara 25 kg kvar till målet

Har varit hos mina föräldrar idag, och har en mamma som sparar på det mesta. Så jag fick en massa tröjor och 3 jackor av henne. Skönt nu när gaderoben börjar gapa tom inför hösten. Inte mycket kläder som passar längre, de är ju sååå stora. Vilket är en skön känsla.

Hoppas att det går bra för er andra!

• BHJE
    maleo skrev 2009-08-29 16:48:21 följande:
    hej hej ! började med xtravaganza nu i torsdes så är inne på på tredje dagen... och den känns rätt tuff, står att man ska ut o röra på sig men känner mig svag tyvärr. har gått ner 3 kilo på två dagar så det känns ju bra även om det kommer plana ut. verkar som om jag har den dyraste kostnade när jag läst en del av era.. jag betalar 1595: tre första månaderna + soppor som kostar 525 kr i veckan sen betalar jag 599 kr efter tre månaderna i 9 månader framåt.. va kul o hitta en sida där man kan se hur andra har det o få lite bra tips o peppning. hoppas på att kunna hålla på helfart i 11 veckor då jag vill gå ner 20 kg !
    Jag säger som Fru Hennerdal, ut o gå eller cykla om det passar bättre. Känn inte att du måste raska på eller spurta utan gå i den takt som passar för dig. 20 minuter går snabbt. Jag är inte heller så glad för det där med promenader men ställ mobilens alarm på 10 minuter o gå framåt. När den piper är det dags att vända om...känns lättare då
  • BHJE

gumman grön skrev 2009-08-29 19:19:44 följande:

Vågen visad -1,3kg i torsdags, så nu är det sammanlagt 20,6 kg Bara 25 kg kvar till målet Har varit hos mina föräldrar idag, och har en mamma som sparar på det mesta. Så jag fick en massa tröjor och 3 jackor av henne. Skönt nu när gaderoben börjar gapa tom inför hösten. Inte mycket kläder som passar längre, de är ju sååå stora. Vilket är en skön känsla. Hoppas att det går bra för er andra!
    Åh...kanon! Jag kom i ett par jeans igår som jag inte kunnat ha på nästan två år - därmed slapp jag handla mig ett par, vilket hade känts grymt onödigt ju
  • BHJE

En fråga!
    Ni som tränar crosstrainer o brukar fylla i dagsuppgifter på er sida på xtravaganza.se - vad skriver ni det som? Såg nu att den inte finns med i listan över rörelseglädjen

• Uller

Var på mitt första gruppmöte i måndags, Det känns bra att ha kommit igång

• Uller

Hur går det för er? Håller ni i fortfarande?
    Här går det bara bra lite svackor ibland men inga som jag fallit för än

Svar på tråden xtravaganza