Miss Marillion skrev 2009-09-10 10:32:55 följande:
Min mage spökar, jättejobbigt. Får gå på toa stup i kvarten - hur är det för er?Annars tycker jag att det går bra, har gjort min första vecka i morgon, har därefter nio kvar. 10 veckor på heltid får räcka för mig, och då har jag, förhoppningsvis, gått ner de första 15-20 kilona som är de värsta för mig. Jag kommer att dö av lycka när jag 1) väger tvåsiffrigt igen, vilket borde bli om 3-4 veckor 2) min vikt börjar med en 8. Dit är det längre, men det var så länge sen jag vägde så lite så det är verkligen mitt första, stora mål! Att jag sen ska därifrån ner till 65 känns mer som en bonus på något sätt.
Jag har hört andra som fått tipset att dricka mycket ramlösa för att "stoppa" magen lite. Fråga ditt viktcentra om det och se vad de säger.
I kväll är det gruppträff igen, och jag hoppas på att få lite motivation, för här är den då inte på topp, det känns jätte trögt. Konstigt att det kommer nu, för det har varit så enkelt innan!
Men ska försöka hålla mig september ut till att börja med.
Ni andra verkar kämpa på stenhårt och krymper i rasande takt, roligt att läsa om!
Frågar åter igen om det inte är någon av er som bloggar om viktnedgången? Alltid kul att läsa.
www.fridasvardag.blogspot.com/