Gladhannapanna skrev 2010-08-26 13:44:54 följande:
Spiralen påverkas inte så det behöver du inte oroa dig för. Skulle gissa att det är träningen som är boven, om det inte ger med sig inom några veckor skulle jag ta kontakt med en gynekolog för undersökning och bedömning.
Jag har börjat träna på pass i höst och det är inte optimalt med framfallet då, känns väldigt obehagligt vid vissa rörelser. Har dock fått besked om att min operation blir vecka 40 eller 41. Ska bli så jäkla skönt att då det avklarat!!!
Ja jag misstänker också träningen. Har varit mycket hopp, och hårda övningar. Tycker ju själv att jag har varit så duktig med att knipa och träna inre muskulaturen men tydligen inte
Jag försöker knipa men det händer ingenting alltså. Kan inte klippa av strålen när jag kissar och det har jag kunnat för bara några dagar sedan. Något hände igår när jag tränade helt enkelt.

Har suttit i telefon hela morgonen och försökte komma fram till gynmott men kom inte fram. Har också försökt att se hur det ser ut och ja själva ingången är blockerad så att säga, nåt har rasat in.
Hur kan jag göra för att försöka bättra på det här spektaklet? Tack så jättemycket för svaret och lycka till!!