-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Fast hon sjöng ju inte direkt "sjukt bra" idag utan snarare "sjukt dåligt" och ska man vara artist kan man liksom inte bara vara bra ibland.janniahlholm skrev 2009-10-09 23:02:23 följande:Damn va rätt jag hade :) Satte rätt personer som "hängde löst" också rätt som åkte ut. Tyvärr tyckte jag inte att det var rätt person, men jag gissade rätt iallafall. Känns lite tråkigt att man röstar ut någon som sjunger sjukt bra, när hon ställs mot en sångare som inte är i NÄRHETEN av hennes kaliber sångmässigt.. men men, det ska väl vara en helhet och Karolina kanske bara är bra när hon får riva i och vara lite soul eller jazzig. -
Rabih skulle passa att sjunga "Don´t stop till you get enough" också tycker jag me då måste han nog röra på sig lite mer...
-
Eddie kanske borde sjunga "They dont care about us" eller vad den heter.Trailer T skrev 2009-10-09 23:05:32 följande:Nä inte den till Erik..Jag vet inte om det finns någon jackson som passar hans röst..Försöker tänka så det knakar -
Va´...gjorde han???? Missade jag...Trailer T skrev 2009-10-09 23:06:18 följande:Erik körede ju Beat it förra veckan och det lät illa
-
Min favvo låt, denna väljer nog Eddie
">
-
Ja det tro jag medL jung skrev 2009-10-09 23:06:19 följande:Dirty Diana skulle passa Eriks röst -
Rabih borde sjunga Human Nature. Har ni hört den? Från Thriller-skivan.
-
Nä, kören förstörde för många, blev så otroligt falskt. Och så trist att Karolina åkte. Även om låtvalet var dåligt. Jag gilla Erika och Reza bäst!Tösabiten skrev 2009-10-09 22:57:53 följande:Ja, visst var kören "sur" ikväll. Trist eftersom det sabbar för "idolerna"... Gillade inte Karolinas låt ikväll, men det blir ju inte bättre precis när kören är usel
-
Hahah jag håller med, blåst kommentar.PixL skrev 2009-10-09 22:14:41 följande:Jo. Och så var det det där med Camilla. "Buhu, jag vill ha konstruktiv kritik. Att jag har fint nagellack och så." Är tjejen allvarlig, är hon dum i huvudet på riktigt? -
Men vad faan ska Calle sjunga då...finn singen låt som passar honom av MJ..???