-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Tror Camilla kommer att sjunga den....Trailer T skrev 2009-10-09 23:11:14 följande:Skulle vilja att någon gjorde the way you make me feel..Kanske den skulle passa Erik eller Eddie kanske -
nå, han kanske borde ta Dirty DianaHallonröd skrev 2009-10-09 23:10:02 följande:Men vad faan ska Calle sjunga då...finn singen låt som passar honom av MJ..???
Jag tror Erika sjunger I'll be there... lagom puttinuttigt! -
denna låten gillar jag... undrar om den passar nån?
">
-
åh nejHallonröd skrev 2009-10-09 23:13:53 följande:Tror Camilla kommer att sjunga den....
Fan om hon sabbar den då ska jag be alla mina vänner att tokrösta på alla utom henne och dom i sin tur ska be alla sina kamrater att röstra på alla utom kamilla.
Förstod du?
.-d -
det är sant! men eddie tycker jag inte har varit bra på länge.. :SSilverkatten06 skrev 2009-10-09 23:07:15 följande:Fast hon sjöng ju inte direkt "sjukt bra" idag utan snarare "sjukt dåligt" och ska man vara artist kan man liksom inte bara vara bra ibland. -
Ja men tycker inte passar honom riktigt men kanske det är den som passar bäst ändå......*svammel svammel*....vackrastarflow skrev 2009-10-09 23:14:29 följande:nå, han kanske borde ta Dirty DianaJag tror Erika sjunger I'll be there... lagom puttinuttigt! -
L jung skrev 2009-10-09 23:14:39 följande:
denna låten gillar jag... undrar om den passar nån?Eddie
(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥
; This is me ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥ -
Tja, jag är inget jättefan av Camilla, hon är lite för mycket schlager för min smak. MEN hon har aldrig sjungit så falskt som Karolina gjorde idag, trots sina märkliga arr på vissa låtar..Thaleya skrev 2009-10-09 23:10:21 följande:säg det till de som röstade vidare Camilla förut. och jaa jag är långsur. -
nå, han kanske borde ta Dirty DianaHallonröd skrev 2009-10-09 23:10:02 följande:Men vad faan ska Calle sjunga då...finn singen låt som passar honom av MJ..???
Jag tror Erika sjunger I'll be there... lagom puttinuttigt! -
Sirling skrev 2009-10-09 23:13:52 följande:Är han inte lite lik Skurt?! Nej, jag fattar inte heller, men men, så är det i ett land där Kicki Danielsson har häögre musikalisk status än Whitney Houston...
Skurt
Fan va kul sagt (och sant)