-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Eddie sjöng väl Man in the Mirror vid nåt tillfälle?? Det var då jag började gilla honom
-
Det behöver du ju inte göra, men jag tycker att det är ett skittråkigt tema att köra en viss artist. Alla är ju faktiskt inte MJ-fans. Jag tycker hans sk storhet är grymt överskattad.Misspiggy84 skrev 2009-10-09 23:06:05 följande:tråkigt?? kan ja ej hålla med om -
säg det till de som röstade vidare Camilla förut.Silverkatten06 skrev 2009-10-09 23:07:15 följande:Fast hon sjöng ju inte direkt "sjukt bra" idag utan snarare "sjukt dåligt" och ska man vara artist kan man liksom inte bara vara bra ibland.
och jaa jag är långsur. -
Ja, håller med, passar hans röst.Eisa skrev 2009-10-09 23:08:49 följande:Rabih borde sjunga Human Nature. Har ni hört den? Från Thriller-skivan. -
Skulle vilja att någon gjorde the way you make me feel..Kanske den skulle passa Erik eller Eddie kanske
-
Vadå personliga problem som Rabih har... missade jag nåt förut?
-
Men var de inte Eddie som sjäng Man in the mirror eller vad de Rabih
-
Mest nedladdad ikväll.
3. Tove
2. Mariette
1. Erik
-
L jung skrev 2009-10-09 23:12:23 följande:
Vadå personliga problem som Rabih har... missade jag nåt förut?♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥Hans tränare dog i veckan
; This is me ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥ -
Är han inte lite lik Skurt?! Nej, jag fattar inte heller, men men, så är det i ett land där Kicki Danielsson har häögre musikalisk status än Whitney Houston...FredrikaH skrev 2009-10-09 22:52:00 följande:Nej fyfan.. Hur kan dom rösta ut Carolina men vilja behålla Rabih?? Jag FATTAR inte!!