-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
ja... hon e så jävla cool... skulle vara kul att höra hennes tolkning!!!Hallonröd skrev 2009-10-09 23:19:03 följande:Den där kommer Mariette att sjunga...hennes stil precis....
(jag är michael tokig!!) -
det var den sämsta moonwalk jag sett.
-
Typisk Rabih-låt ju...L jung skrev 2009-10-09 23:19:42 följande:En av mina favvolåtar... undrar om Rabih klarar av den?
">
" target="_blank">
(låten är tydligen tillägnad hans barn som gjorde honom speachless...mål lös..av kärlek)
-
Dom ka nske väljer nått från Jackson five tiden också.Man vet aldrig
-
Ja det är lite lurigt ....vackrastarflow skrev 2009-10-09 23:20:46 följande:ja men jag vill att hon ska sjunga Earth Song!!Denna passar Tove kanske, även om jag tycker Tove borde prova på Dirty Diana... Calle blir svår att få rätt. -
Trailer T skrev 2009-10-09 23:22:33 följande:
Dom ka nske väljer nått från Jackson five tiden också.Man vet aldrigdet tror jag Erika gör, och kanske Camilla -
om man tar mig på allvar så är det kanske inte värt att sjunka så lågt att kommentara mitt inlägg....*ler*...Men mitt lilla utspel beror på tusen timmar av diskussioner om vad somär musik och inte.Thaleya skrev 2009-10-09 23:04:28 följande:Men förlåt då, bra framträdanden och bra musikaliskt. Sverige bedömer bra framträdanden som dåliga och dåliga som bra, det märkte vi väl i kvalet.Jag vet inte ens om det är värt att kommentera det nedre du skrev. -
*youtubar på MJ och känner kärlek*
-
Nja så cool tycker jag inte att hon är tyvärr...gillar inte henns stil med dreads osv. men sjunga kan hon väl...L jung skrev 2009-10-09 23:21:21 följande:ja... hon e så jävla cool... skulle vara kul att höra hennes tolkning!!!(jag är michael tokig!!) -
samma...Eisa skrev 2009-10-09 23:24:10 följande:*youtubar på MJ och känner kärlek*