Pergotime
Någon som precis som jag snart ska börja med pergotime??? Vore kul om jag hade någon/några att bolla lite funderingar med.
Någon som precis som jag snart ska börja med pergotime??? Vore kul om jag hade någon/några att bolla lite funderingar med.
Grattis LAMadde!!! Gud vad underbart! Och tack for gravidbacillerna, de behovs!!!
Hej tjejer
Det sticker i nedre magen, till hoger, idag. Kan det vara agglossning pa gang tro?? Ar pa dag 12. Isafall hoppas jag inte det ar for sent for bebismakeri ikvall? Sist var sondags morgon. Sa himla typiskt att bade jag o mannen ar super busy pa jobbet samt haller pa o flyttar - dalig manad for forsta pergokuren
Mens endast 9-10 dagar efter äl????
Har ätit pergotime, fick äl efter ca 2o dagar, testade med älstickor och gav utslag förra måndagen. Idag torsdag fick jag mens! Endast9-10 dagar efter äl. Är det inte alltid 14 dagar emllan äl och mens och sen att mellan mens och äl kan det skilja? Har aldrig haft det så här tidigare.
Är det mens eller kan det vara en annan blödning? Tidigt missfall? Fattar ingenting!
Kan tilläggas att jag hade mf i augusti och har haft 1 mens efter det. Sedan åt jag pergo för att veta när jag skulle ha äl, har aft lite rörigt tidigare. Sen försökte vi bli gravid vid äl och nu 9-10 dagars enare fick jag mens....
Snälla någon som vet vad det är och varför det blivit så här?!