Pergotime
Någon som precis som jag snart ska börja med pergotime??? Vore kul om jag hade någon/några att bolla lite funderingar med.
Någon som precis som jag snart ska börja med pergotime??? Vore kul om jag hade någon/några att bolla lite funderingar med.
LAMadde - surt med pengarna men som du sager ar det ju vart det nu nar du blev gravid
Det sticker inte langre i magen och al-stickan igar visade bara ett svagt streck bredvid kontrollstrecket sa jag ska fortsatta ta dem... hoppas att jag far agglossning!!! Min lakare har ju varken namnt blodprov eller vul
Ska nog byta lakare, hon verkar inte sa bra tyvarr. Man vill ju kunna lita pa sin lakare... Dock har jag sett en del andra pa pergo som inte fatt tid till vul eller blodprov...
Jag vet inte hur lång lutealfas jag haft tidigare. Har haft så oregelbunden mens och har inte haft koll på äl. Första gången jag visste jag hade äl så tog jag pergo, och blev gravid. Sen nu kom mensen på dag 9-10. Trodde alltid det var 14 dagar...
LAMadde-
Vilken tur att det tog sig på första försöket då, tänk om ni fått betala ca 3000kr varje månad fram till ett plus. Hade kunnat bli dyrt. Själv har jag ett besök kvar innan jag får allt gratis tack vara högkostnadsskyddet. För själva tabletterna dröjer det dock innan jag får dem gratis.
Åh va irriterad jag blir, hade telefontid ned gyn igår men inte ringde de heller...försökte ringa dit idag men då har de stängt!!! Hmm jag ville ju få veta om proverna visat att jag haft ägglossning eller om äggen stannat kvar den här månaden också!!! Gaaahhh
Mens på dag 35!
Såå ledsen!
Hej tjejer. Här är allt deppigt. Första pergokuren gick åt pipan i lördags då mensen kom. Och självklart dök den upp när jag o maken hade myshelg på hotell i Fjällbacka. Ironiskt eller hur.
Så nu är det snart dags att börja med ÄL stickor igen. Tänkte börja med som nästa helg eftersom jag inte är säker på om pergo har styrt om allting. Hade ju jävulusigt ont vid ÄL sist så jag hoppas faktiskt på det samma då att man får en Head´s Up.
Lycka till tjejer!!!
Åh va besviken jag är på gyn nu...skulle ju ha haft tel.tid i torsdag men de ringde inte, på fredag hade de stängt så jag åkte dit i måndags och hon i receptionen skulle lägga en lapp till min dr om att hon skulle ringa mig under dagen men inte f*n gjorde hon det!!! Idag hade de fullt i sin kö när jag ringde så inte fick jag tag på de nu heller...ger upp snart